2009-08-14, 09:29
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigertompa
Har ingen aning, men kan nog tänka mig att man ser förbi vissa användare på darkside. Vissa får göra vad fan de vill där inne, medan andra inte få säga hej.
Låter som ett kul forum...
Citera
2009-08-14, 19:18
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Låter som ett kul forum...

Låt oss säga att det inte precis är gräddan bland sexatleter som hänger på darkside...
Citera
2009-08-14, 19:41
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Låt oss säga att det inte precis är gräddan bland sexatleter som hänger på darkside...
...men vad är det då för personer som hänger där då?
Citera
2009-08-14, 19:47
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
...men vad är det då för personer som hänger där då?

Det är en väldigt mångkulturell sida! Vi har män som gillar att få bollarna hyvlade med rostiga rakblad, kvinnor som killar att knulla män i anuset med strap-on, folk som tänder på att få känna ett rivjärn på högvarv mot deras styva bröstvårtor, och såklart de vanliga tråkiga emotjejerna som bara är där för att de tror att låtsasbisexualitet är något häftigt.
Citera
2009-08-14, 20:05
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
När jag väl hade bytt användarnamn, så kunde jag skriva i forumet igen och skrev olika saker. Men idag hände det otroliga att en mod på den sidan spärrade av mig. Hans motivering var att han jag inte hade berättat för han eller den som driver sidan att jag bytt användarnamn och skrivit i forumet. Det konstigaste av allt detta var att denna banen kom när jag sa min åsikt återigen om en viss förening. Jag kunde skriva ett par inlägg innan jag blir avstängd.
Vilken förening var det?
Citera
2009-08-14, 20:46
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Det är en väldigt mångkulturell sida! Vi har män som gillar att få bollarna hyvlade med rostiga rakblad, kvinnor som killar att knulla män i anuset med strap-on, folk som tänder på att få känna ett rivjärn på högvarv mot deras styva bröstvårtor, och såklart de vanliga tråkiga emotjejerna som bara är där för att de tror att låtsasbisexualitet är något häftigt.
Låter inte speciellt mångkulturellt. (För du vet väl att de så kallade mångkulturerna är extrema monokulturer?)

Allvarligt talat, någon som kan komma med något bättre än upprapade konjugeringar?
Citera
2009-08-18, 19:17
Medlem
tigertompas avatar
Citat:
Vilken förening var det?

Skicka ett om du vill veta, vilken förening det rör sig om. Vill ju inte hamna i rätten om jag skriver det öppet här på flashback.
Citera
2009-08-18, 19:49
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Bla bla bla. Att jag har skrivit fler inlägg än dig här, utan att bråka med någon. Ja, det säger nog mer om dig än vad de gör om mig på olika plan. Sedan att du försöker fläta över det med flashback är stort. Vi som är på flasback kanske gillar att diskutera om saker ting, istället för att försöka göra smidiga personangrepp på en annan människa. Hade du tänkt på de innan du yttrade din käft? Nä, du dafen gå du tillbaka till er lekstuga med 16åringar på ert forum där ni mods bara håller varandra om ryggen! Där kan du skriva all skit som kommer ur din mun! Här gör du bara dig till ålöje till allmän beskådning. Jag är i alla fall inte så patetiskt att jag måste kommentera folk på ett annat forum, bara för att jag inte gillar personen ifråga.

F.ö tycker jag det är roligt att du måste ge dig in på flashback och kommentera mig. Har dafen något sjukligt begär att följa efter mig på Internet? I sådana fall finns hjälp att söka på olika instanser som börjar på p.

Är där på den sajten p.g.a. att den har monopol när det gäller bdsmSverige när det gäller Community. Om jag hade haft datakunskap, så hade jag garanterat försökt göra en egen community. Underlaget finns garanaterat Monopol är aldrig bra i Sverige anser jag.

Här är min blogg i ämnet för att försöka övertyga min skeptiska medmänniskor
http://tompa2bdsm.blogspot.com/
Jag tycker det verkar som att du har hamnat lite snett när det gäller forumregler. Du blev bannlyst för att du inte längre var önskad på ett forum, vad anledningen var kan mna ju tycka vad man vill om men hur du än vänder ej har du röven därbak och faktum kvarstår; det är inte din rätt att vara medlem på det forumet.

Ja det är tråkigt när man inte får vara med och du känner dig säkert jättekränkt men du får helt enkelt leva med det. Antingen det eller så får du väl ta livet av dig. Det är de två alternativ jag ser på det här "problemet". Oavsett vad du väljer är det fine by me.
Citera
2010-11-09, 07:15
Medlem
METEKs avatar
Jag blev oxå bannad från darkside . ett väldigt gnälligt forum som verkar handla mest om adminsens behov av att ha kontroll över medlemmarna . jo , ett gnällforum helt klart . Jag tycker ni gnäller lite väl mycket här inne oxå . sluta med det . BDSM är inte perverst heller för den delen . va inte så trångsynta
Citera
2010-12-15, 20:32
Darkside är ett inte endast sexuellt perverst utan även moraliskt genomperverterat forum. Det styrs diktatoriskt och med pervers censuriver av blöjromantikern David (en vuxen man som offentligen klär sig i blöjor säger egentligen det mesta) och hans lilla HBTQ-mädchen.

Som andra tidigare noterat finns det de som gillas av modsen (syndikalister & HBTQ-extremister) och som tillåts säga vad fan de vill till vilka de vill och skulle någon våga yppa ett knyst emot detta så blir det omedelbart censurerat och eventuellt blir personen också avstängd från forumet, emellanåt helt utan någon som helst motivation från modsen (de anser sig uppenbarligen stå över sånt).

Här har ni Xzenu-Cronstrom-Beskow, den maktkåtaste moderatorn av dem alla:

http://queersmotkapitalism.wordpress...enu-cronstrom/

http://www.stockholmpride.org/2010/P...nstrom-Beskow/
Citera
2011-09-14, 15:18
Medlem
Herr Lindholms avatar
Herp, vad gäller nekrofilin så står det så på internet, iaf.
Senast redigerad av Herr Lindholm 2011-09-14 kl. 15:30.
Citera
2012-12-15, 14:41
Medlem
tigertompas avatar
Dags att uppdatera den här tråden med lite nytt innehåll, så att evilhoney slipper dela ut varningar ständigt i bdsmforumet till mig att det inte är ontopic då. Fast tycker det är lite småkomiskt, med tanke på att darkside är en del av bdsmvärlden. Här kommer mina synpunkter angående vad jag tycker om darkside, David, Xzenu och andra medlemmar på den sidan. Hade varit kul att någon av de hade vågat bemöta den här kritiken, men det kommer de aldrig våga för att här äger de inte diskussionen och kan inte radera olikt tänkandet.

Personligen har jag börjat använda QX istället p.g.a att det kostar pengar för logga in och då slipper jag alla de själv utnämna dominanta kvinnor som numera finns på darkside som kräver att jag skall betala för att ens träffa dessa s.k dominanta kvinnor.. Visst på Qx får jag mail från andra killar, men jag slipper alla de oseriösa kvinnor som bara är ute efter ens pengar! Där av väljer jag numera QX och skiter totalt i bdsmvärlden och dess klubbliv just nu. Det här kommer ändå från en som har varit aktiv i 6-8 år. Då kan ni tänka er vilken stämningen det just nu är på darkside och i bdsmvärlden i Västra Sverige.

Monopol är aldrig bra och tyvärr har darkside det idag i bdsmvärlden när det gäller communityn och även vilka diskussioner som skall föras i den här världen. Evilhoney får jag varning för det här, så hade du passat bra in på darkside :-)

När det gäller oseriösa slavar och undersåtar. Vad mer skall man säga? Inte konstigt att debatten blir så här typ på darkside när Morgana, Hex och de som driver Stallet får hålla på skrika, gapa om oseriösa slavar och undersåtar. Medan de män som säger att det finns lika oseriösa dominor åker ut fortare än kvickt från darkside. Sund och givande debatt eller? Finns ju en anledning till att de fortsätter gapa och skriker på ena sidan, medan här på flashback tystnar sådana här diskussioner relativt snabbt. Frågan som jag ställer mig är. Vad beror det på att diskussionen tystnar här på flashback om undergivna män seriösa eller inte?

Finns det någon seriös slav eller seriösa undergiven som ser dessa två kvinnor som seriösa numera?

Finns det någon seriös slav eller seriös undergiven som ser Qod som en seriös verksamhet för undergivna män och Dominanta kvinnor längre?

Finns det seriösa slavar och undergivna som numera provocera på darkside bara för att markera mot typ sådana s.k dominanta kvinnor som Hex, Morgana är bara för att visa att de inte är seriösa längre och hur omgivningen ser på dessa s.k dominanta kvinnor. Tog bara dessa två kvinnor som exempel på visa hur snedriven diskussionen är med oseriösa slavar och undersåtar nu. Här på flashback är det en mycket mer sund diskussion om bdsmvärlden just nu.

I dagens lägen anser jag att bdsmvärlden har problem med att behandla folk med mänsklig respekt, så där av vill jag inte vara del av den. Och så länge bdsmvärlden inte klara av det här, så kan den inte heller kräva att den skall behandlas med mänsklig respekt från samhällets sida

Det gäller inte dominor som söker moneyslavar? Det flesta av dessa dominor är rädda för att inleda relationer överhuvudtaget, eftersom en hel drös på darkside har blivit sexuellt utnyttjade när det var barn. Både killarna som betalar dessa dominor och dessa dominor som har blivit utsatta för den här grejen behöver psykologisk hjälp, istället för att vara på darkside.

aha darkside är ett skämt utan dess like. De bannar folk utan de får veta vad de har gjort. På darkside bortskämda snorvalpa av unga kvinnor utan dess like. Dessutom har de mage att kalla sig dominanta. Kan de inte ta hand om sin egen ekonomi? Hur skall de då klara av att vara dominanta?

Sedan finns det även många damer som säger sig är dominanta, men de boostar bara sin självkänsla genom att få massa mail från killar som inte ser genom dessa damers dåliga självförtroende/självkänsla.

Jag har hittat två tre guldkorn på darkside under mina 6 år på sidan. Sedan skiter jag totalt i den, eftersom om jag inte får yttra mig fritt och vara konstruktiv kritiskt mot en del saker i bdsmvärlden. Då vill jag inte vara kvar.

Besöka en bdsmfest? Sure varför inte. Men räknar inte med att någon kommer och pratar med dig. Jo kanske det två tre första gångerna. Passar du inte sen in i mallen så får du sitta ensam i flera år i en soffa, vilket hände mig på Qod.

Mitt råd är att besöka QX istället. Den stora skillnaden är att QX tar betalt för att logga in och då faller de s.k Dominorna som inte klara av att ta hand om sin egna ekonomi av pinnen och istället befinner sig på darkside för att få den uppmärksamheten som de verkligen inte förtjänar. Oftast är dessa kvinnor arbetslösa eller så har de total brist på självinsikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in