Citat:
Ursprungligen postat av tigertompa
Bla bla bla. Att jag har skrivit fler inlägg än dig här, utan att bråka med någon. Ja, det säger nog mer om dig än vad de gör om mig på olika plan. Sedan att du försöker fläta över det med flashback är stort. Vi som är på flasback kanske gillar att diskutera om saker ting, istället för att försöka göra smidiga personangrepp på en annan människa. Hade du tänkt på de innan du yttrade din käft? Nä, du dafen gå du tillbaka till er lekstuga med 16åringar på ert forum där ni mods bara håller varandra om ryggen! Där kan du skriva all skit som kommer ur din mun! Här gör du bara dig till ålöje till allmän beskådning. Jag är i alla fall inte så patetiskt att jag måste kommentera folk på ett annat forum, bara för att jag inte gillar personen ifråga.
F.ö tycker jag det är roligt att du måste ge dig in på flashback och kommentera mig. Har dafen något sjukligt begär att följa efter mig på Internet? I sådana fall finns hjälp att söka på olika instanser som börjar på p.
Är där på den sajten p.g.a. att den har monopol när det gäller bdsmSverige när det gäller Community. Om jag hade haft datakunskap, så hade jag garanterat försökt göra en egen community. Underlaget finns garanaterat Monopol är aldrig bra i Sverige anser jag.
Här är min blogg i ämnet för att försöka övertyga min skeptiska medmänniskor
http://tompa2bdsm.blogspot.com/
Jag tycker det verkar som att du har hamnat lite snett när det gäller forumregler. Du blev bannlyst för att du inte längre var önskad på ett forum, vad anledningen var kan mna ju tycka vad man vill om men hur du än vänder ej har du röven därbak och faktum kvarstår;
det är inte din rätt att vara medlem på det forumet.
Ja det är tråkigt när man inte får vara med och du känner dig säkert jättekränkt men du får helt enkelt leva med det. Antingen det eller så får du väl ta livet av dig. Det är de två alternativ jag ser på det här "problemet". Oavsett vad du väljer är det fine by me.