Citat:
Ursprungligen postat av amaretto
Stackare!
Jag bor i lägenhet och ligger ibland och lyssnar efter ljud....trots baseballträ vid sängen, samt fjäderbatong & tårgas vid säkerhetsdörren.
Mitt enda tips till dig är att ha något att försvara dig med nära sängen och undvik läskiga filmer/böcker....ps, läs ej The Night Stalker
Hehe ja det är väl det man får göra. Placerar även ut några hundgaller framför dörrar som öppnas "utåt" och larmar ytterdörren. Funderar på att ställa hyllor och säng framför dörren i mitt sovrum så att när man försöker öppna dörren så tar det emot väggen och på så sätt vara säker... förhoppningsvis.
Man är rädd som en liten barnunge