2009-07-20, 14:15
Medlem
Skte lite men ansg inte riktigt att jag hittade vad jag letade efter.

Kr framfr allt Muay Thai och styrketrning men r sugen p att kasta in 1-2 MMA pass i veckan enbart fr att jag tycker att det r roligt.
S framfrallt r priset viktigt eftersom jag redan betalar gymkort och MT trning.
Tyvrr s saknas information p mnga hemsidor, hrde att FC kr med Per Eklund numera men det finns ingen info p hemsidan och p Berserk knns det som om trnarna trnat allt frutom just MMA och deras erfarenhet inom det framgr inte riktigt.

Stockholm shoot verkade mest intressant hittills men hittade ingen info om priser eller trnare
Citera
2009-07-20, 14:18
Medlem
Ireqoms avatar
Du fr vll helt enkelt ka runt p dom stllen du r intresserad av och prata med dom.
BTW! Jag ska sjlv brja p Maui thai s smning om!
Citera
2009-07-20, 14:20
Medlem
b0gfettos avatar
Pancrase gym vid Rdmansgatan kanske? http://www.pancrasegym.com/
Citera
2009-07-20, 14:48
Medlem
Vad jag har frsttt har inte Berserks trnare gtt ngra matcher, verhuvudtaget. Vilket frvisso inte gr dem till dliga. Men sdana klubbar brukar ha ganska lugn stmmning. Dessutom r den vl ganska liten??

Bde pancrase och Sthlm shoot har ju ocks thaiboxning, frvrigt hller bda dessa klubbar hg standard.

Om jag inte missminner mig s har ven hilti nybrjarpass i mma p kvllarna nufrtiden. Dr kan du ju variera med SW/BJJ ocks. Fr bttre mark fr du inte p ngon annan mma-klubb.

Annars s finns det vl massa andra sm klubbar, jag tror att det ligger en i solna judos lokaler, p ankdammsgatan. Men gamla judo mattor r fan hemska att rulla p.

Jag hade nog krt p stockholm shoot, du har ju trotsallt redan fattat tycke fr den klubben. Dessutom s erbjuder vl fightcentre thai ocks.
Citera
2009-07-20, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlufferMandis
Vad jag har frsttt har inte Berserks trnare gtt ngra matcher, verhuvudtaget. Vilket frvisso inte gr dem till dliga. Men sdana klubbar brukar ha ganska lugn stmmning. Dessutom r den vl ganska liten??

Bde pancrase och Sthlm shoot har ju ocks thaiboxning, frvrigt hller bda dessa klubbar hg standard.

Om jag inte missminner mig s har ven hilti nybrjarpass i mma p kvllarna nufrtiden. Dr kan du ju variera med SW/BJJ ocks. Fr bttre mark fr du inte p ngon annan mma-klubb.

Annars s finns det vl massa andra sm klubbar, jag tror att det ligger en i solna judos lokaler, p ankdammsgatan. Men gamla judo mattor r fan hemska att rulla p.

Jag hade nog krt p stockholm shoot, du har ju trotsallt redan fattat tycke fr den klubben. Dessutom s erbjuder vl fightcentre thai ocks.

Fast mste man inte kra BJJ p hilti innan man fr brja trna MMA dr? har fr mig jag lste det p ett forum.

Jag hade satsat p Pankakan. verkar vara en klubb som dom flesta bara har gott att sga om.
Citera
2009-07-20, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheskalmanGSU
Fast mste man inte kra BJJ p hilti innan man fr brja trna MMA dr? har fr mig jag lste det p ett forum.

Jag hade satsat p Pankakan. verkar vara en klubb som dom flesta bara har gott att sga om.

N, inte fr kvllspassen. Men man "mste" vara blblte fr att kra mma passen p dagarna, tror jag.
Citera
2009-07-20, 20:56
Medlem
Nybrjarpassen i MMA p hilti krver ingenting utom sparringhandskar susp o tandskydd. Dem avancerade MMA-passen ska man ha blblte i brasse. Nybrjarpassen med Mohammad Babadivand,Reza Madadi och Diego Gonzalez hller dock vldigt hg kvalitet och klubben har en riktigt skn stmning, skulle definitivt rekommendera hilti. Drtill r det vldigt mnga dr som tvlar s det finns bra bas om man sjlv vill gra det med.

Det bsta fr dig vore dock antagligen att du gr och kr provpass p alla klubbarna, jag vet att hilti kan man iaf kra 2 provpass och det br vl g p pancrase och stockholm shoot med?
Citera
2009-07-20, 22:56
Medlem
Drevets avatar
Berserk r en liten klubb som kr fr att det r kul och stmningen r viktig.
Liten matcho kultur och dom letar fortfarande efter en l kran till klubben.

Vill man g matcher s r det helt ok bla har dom en "samarbets" klubb i berlin man kan f ka ner och g en match.

Men det r inte en s.k elit klubb
Citera
2009-07-21, 10:34
Medlem
Nn som provat Forca Fighting i solna? r framfrallt SWn jag r intresserad av
Citera
2012-01-22, 15:35
Medlem
Profaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Happy
Nn som provat Forca Fighting i solna? r framfrallt SWn jag r intresserad av
3 r gammal bump. Men jag r ocks intresserad.
Citera
2012-07-09, 22:47
Medlem
Profaxs avatar
Ingen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in