Hej alla!! Kan någon kunnig här ge mig en lite fingervisning?
Sökt socionomprogrammet på Högskolan Väst. Har fått reservplats 18 (HP). Antal antagna på HP-kvoten är 19. Total antal platser är 58. Har 0.85 i merit och på urval 1 låg denna på 0.95. Tacksam om nån svarar<3
Hej alla!! Kan någon kunnig här ge mig en lite fingervisning?
Sökt socionomprogrammet på Högskolan Väst. Har fått reservplats 18 (HP). Antal antagna på HP-kvoten är 19. Total antal platser är 58. Har 0.85 i merit och på urval 1 låg denna på 0.95. Tacksam om nån svarar<3
26 reserv juristprogrammet i Uppsala (HP-kvoten, 104 antagna). Tveksamt va? Tror i och för sig jag kom in förra året då jag var typ 16 reserv (men bestämde mig då för att ej läsa programmet det året).
Sökte till KAU Datavetenskap (kandidatprogram) och jag fick reservplats nummer 6.
HP reserv 6 och 15 i urvals gruppen, behöver någon big brain som kan säga till mig om jag har goda chanser att komma in eller inte baserat på förra året också.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!