Citat:
Ursprungligen postat av
Slovesl123
Ja dom berättar bara ca 1/4 del..
Då kan man ju inte lita på podden vad gäller de andra fallen som tas upp heller, som mordet på det gamla paret 1992.
Sedan kan jag ha full respekt för att ni anhöriga kan tycka att det är skönt att inte hela världen får veta alla otäcka detaljer, men då ska de där figurerna inte utge sig för att göra en djuplodande podd. Flashback är kanske fel plats för att önska lite mer respekt för offer och lite mindre nyfikenhet och jag ska inte kasta sten i glashus för egen del heller, men just i det här fallet känns det som om jag redan vet mer än jag ville.