• 9
  • 10
2025-07-07, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Fy fan, tack fr att delar med dig av detta. Det gr nog inte att frst hur det var fr er som fanns omkring.

Men de vrsta av allt var HUR pappan hade tagit dd p dottern. D dom inte sagt allt rtt i podden som finns om onsalamorden.
Citera
2025-07-07, 16:53
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slovesl123
Men de vrsta av allt var HUR pappan hade tagit dd p dottern. D dom inte sagt allt rtt i podden som finns om onsalamorden.

h! Den podden imponerade inte p mig innan och blir n vrre om de som du sger har rena fel om ngot s centralt.
Citera
2025-07-07, 19:50
Medlem
Citat:
h! Den podden imponerade inte p mig innan och blir n vrre om de som du sger har rena fel om ngot s centralt.
Ja dom berttar bara ca 1/4 del..
Citera
2025-07-08, 00:21
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slovesl123
Ja dom berttar bara ca 1/4 del..

D kan man ju inte lita p podden vad gller de andra fallen som tas upp heller, som mordet p det gamla paret 1992.

Sedan kan jag ha full respekt fr att ni anhriga kan tycka att det r sknt att inte hela vrlden fr veta alla otcka detaljer, men d ska de dr figurerna inte utge sig fr att gra en djuplodande podd. Flashback r kanske fel plats fr att nska lite mer respekt fr offer och lite mindre nyfikenhet och jag ska inte kasta sten i glashus fr egen del heller, men just i det hr fallet knns det som om jag redan vet mer n jag ville.
Citera
2025-07-10, 08:05
Medlem
Citat:
D kan man ju inte lita p podden vad gller de andra fallen som tas upp heller, som mordet p det gamla paret 1992.

Sedan kan jag ha full respekt fr att ni anhriga kan tycka att det r sknt att inte hela vrlden fr veta alla otcka detaljer, men d ska de dr figurerna inte utge sig fr att gra en djuplodande podd. Flashback r kanske fel plats fr att nska lite mer respekt fr offer och lite mindre nyfikenhet och jag ska inte kasta sten i glashus fr egen del heller, men just i det hr fallet knns det som om jag redan vet mer n jag ville.
Ja de r sknt att de frmildrar allt som r tufft fr oss nra anhriga.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in