2009-07-20, 00:10
Medlem
Goddagens, nu är det såhär att jag har blivit intresserad av att använda min 32 tums TV för att spela på men ett problem uppstår gång på gång, när jag ska sätta på spel på den så slocknar den och det står "Ingen signal" och detta händer på alla spel, dock så funkade thief 3 på den tills jag bytte resolution på den och jag kunde inte få igång tvn ifrån början tills jag hade en annan resolution.

Detta leder till att jag tror att det har något med upplösningen att göra men det ska väl ändå inte bara slockna på tvn om det är ej optimal upplösning?
Fick även höra från en kompis att XP har dåligt stöd för TV, men kan det verkligen påverka det på den här graden?

(Jag kör med 2 skärmar för tillfället och att se på film på den funkar utmärkt)

Windows har alltså mina testiklar i en juicemixer och ni har lösenordet (förhoppningsvis) till låset ovanpå, ni skulle få min eviga tacksamhet om ni kunde hjälpa mig med en lösning så jag kan ejakulera till att spela på en stor skärm samtidigt som jag fistar mig själv.
Citera
2009-07-20, 11:40
Medlem
D3N13Ds avatar
Det borde finnas en kontrollpanel till ditt grafikkort där du kan låta kontrollpanelen identifiera din TV och därmed 'hämta' de upplösningar som din TV klarar av. Alternativet är att kika i bruksanvisningen till din TV och se vilka upplösningar den klarar av och hålla dig till dessa när du spelar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in