2009-07-19, 16:47
Medlem
cyberdolls avatar
Det hr r kanske en dum frga men.. surfar just nu med jobbets 3-dongel. Kan chefen p ngot vis se vilka sidor jag varit inne p?
2009-07-19, 16:48
Medlem
♫♫♫s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberdoll
Det hr r kanske en dum frga men.. surfar just nu med jobbets 3-dongel. Kan chefen p ngot vis se vilka sidor jag varit inne p?

Nej, det kan han inte. Porrsurfa p du. : )
2009-07-19, 16:49
Medlem
EvilTouchs avatar
Om du inte r uppkopplad till fretagets servrar p ngot stt, t ex med VPN s kan du surfa lugnt.
2009-07-19, 16:52
Medlem
Klart dom kan se vart man surfar. Bara att be om en specifik lista p anvndandet med rkningen.
2009-07-19, 23:32
Medlem
EvilTouchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimkaa
Klart dom kan se vart man surfar. Bara att be om en specifik lista p anvndandet med rkningen.
Den listan kan inte vara rolig att lsa igenom. Tnk s mnga hemsidor man besker.
2009-07-19, 23:36
Medlem
pythonxs avatar
Citat:

Ja, det gr ju skert...om dom vill ha en flera tusen sidor tjock lunta varje mnad :P
2009-07-20, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pythonx
Ja, det gr ju skert...om dom vill ha en flera tusen sidor tjock lunta varje mnad :P
Nej det vill dom nog inte och orkar inte heller g igenom. Men dom kan. Iofs kan dom ocks be om den som en PDF och sen bara anvnda sk-funktion i pdf
2009-07-20, 18:24
Medlem
Citat:
krvs det inte att man gr via olisen fr att f fram dessa uppgifter?
2009-07-23, 02:46
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberdoll

Inte uppenbart att det r en Mac-relaterad frga. Dessutom s har frgor om History, cache mm p Mac varit uppe ett antal gnger. Sk och du skall finna.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in