2012-11-05, 21:32
Medlem
Maximvss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spackelackan
Aschberg (Både Robban och Lotta) samt Gert Fylking har jag sett näck ett antal ggr vid bastubad med tillhörande grogg och dopp i Eknösundet.

Fylking kan jag skriva under på då han är granne med morsan och hennes gubbe på landet. Morgon dopp i havet näck. Jäkligt skön snubbe...Fylking alltså.
Senast redigerad av Maximvs 2012-11-05 kl. 21:34.
Citera
2012-11-05, 23:13
Medlem
Spackelackans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maximvs
Fylking kan jag skriva under på då han är granne med morsan och hennes gubbe på landet. Morgon dopp i havet näck. Jäkligt skön snubbe...Fylking alltså.
Ja Fylking är störtskön. Väldigt opretentiös som person. Btw..Hoppas att inte din "plastpappa" har initialerna S.B. Gert har beklagat sig rätt så hårt över honom. Om din "plastpappa" inte är S.B så vet han garanterat vem jag åsyftar
Citera
2012-11-05, 23:24
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intebadsalt
Såg megan fox topless på en strand i LA när jag var där

Hon är oerhört snygg men hennes bröst är inte något vidare.
Citera
2012-11-06, 02:34
Medlem
Kändisar å kändisar?

Jag har sett Gry Forsell topless på Pitehavsbad, inte en fager syn hängde ner till navelen.
Fredde Granberg i H-sand inte heller en fager syn tyck ju som inte om kukar.
Har även pissat samtidigt på en pissoar med Carl Gustav den XVI men vad jag såg då förtäljer inte historien.
Carola Häggkvists tuttar på en strand i Bromma.
Ola ifrån Just D hel näck.

Kommer inte ihåg alla men det får väl räcka för nu
Citera
2012-11-06, 02:55
Medlem
JerryCottons avatar
Elin Klinga samt Lill Lindfors, båda backstage. Dock inte vid samma tillfälle.
Citera
2012-11-06, 21:28
Medlem
menfrassedås avatar
Detaljer detaljer detaljer för bövelen......
Citera
2012-11-06, 21:58
Medlem
Tjockstarks avatar
Börje Salming, han är lika hård som han har lika stor kuk.

FB-ballen kan slänga sig i sjön.
Citera
2012-11-07, 01:21
Medlem
Manginazs avatar
Peter Siepen, han hängde ofta inne bland gammelbögarna i nakenavdelningen i det gamla Eriksdalsbadet, omklädningsrummen låg där och han sprang omkring näck där mest hela tiden, antar att han gick igång på att teasa bögarna?
Citera
2012-11-07, 08:55
Medlem
Jag såg Darins röv å kuk för cirka 5-7 år sedan (2005 typ) på eriksdalsbadet. Jag var själv runt 13 och vart mest faschinerad över hur hårig röv han hade, vilket sen ledde till att jag gick och skrattade åt en galen Darin-fanatiker i klassen om hur hårigt skinkparti det var jag såg.
Hon vägrade tro mig. Jag var själv osäker på om det verkligen var honom, men efter år av spekulationer så är jag och min kompis bergsäkra på att det var Darin.
Citera
2012-11-07, 11:58
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maximvs

Gert Fylking gjorde ju propellern i TV för många år sen så ganska många har sett honom relativt naken..
Citera
2012-11-07, 14:38
Bannlyst
festat med blonda bruden från the sounds i helsingborg det året då rix fm festivalen och helsingborgsfestivalen var samma helg.. satt helt nakna uppe på borgskomplexet och tittade ut över helsingborg med en massa andra.. gitarrspel..

edit: sköna minnen man fick nu!
Citera
2012-11-07, 20:46
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jukon
Kändisar å kändisar?

Jag har sett Gry Forsell topless på Pitehavsbad, inte en fager syn hängde ner till navelen.
Fredde Granberg i H-sand inte heller en fager syn tyck ju som inte om kukar.
Har även pissat samtidigt på en pissoar med Carl Gustav den XVI men vad jag såg då förtäljer inte historien.
Carola Häggkvists tuttar på en strand i Bromma.
Ola ifrån Just D hel näck.

Kommer inte ihåg alla men det får väl räcka för nu

Hur var dom då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in