2012-09-18, 20:52
Bannlyst
Jag har sett Josephine Bornebusch naken för en del år sedan.

Anledningen var att vi knullade.
Citera
2012-09-18, 23:04
Medlem
Jag har sett Agneta Sjödin naken på en toa på Stadt i Hudik för många år sen, jag rövknullade henne som fan
Citera
2012-09-21, 00:26
Medlem
Nogger1992s avatar
Vanligt med Oldsberg och Bard, enligt tråden att döma

Jag har bara sett delar av en Big Brother-deltagare, så jag har inte direkt något att komma med
Citera
2012-09-22, 13:55
Medlem
helsinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badrumsterror
Jag slickade agneta sjödin på en parkbänk på våran dejt.
du tror inte jag blev liite jävla paff, jag trodde hon var den blyga typen
men nej ÅHH nej

Jag kan intyga att Agneta inte är av den blyga typen, har själv haft sex med henne mitt i Hudiksvall bakom musee't om någon vet vart det ligger, ganska undanskymt men känt ställe att gå och knulla på när man var på krogen på 80-tallet i alla fall. brukade alltid höra av sig när hon var hemma i Hudik för att ses m.m. nu var det dock ett tag sedan jag fick smaka på henne.
Citera
2012-09-22, 17:06
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcyn
Ola Salo, för ca 13 år sen. Ofrivilligt dock, då jag vaknade av att han satte på en av mina kompisar i samma säng jag däckade i efter en efterfest.
Tarvar en fråga, visste du att din kompis var gay?

Mitt bidrag är annars Agneta Sjödin, lite humhumhum i Humlegården efter en blöt kväll, inget att skryta med eftersom hon verkar ha legat med större delen av den manliga befolkningen.
Citera
2012-09-23, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Tarvar en fråga, visste du att din kompis var gay?

Mitt bidrag är annars Agneta Sjödin, lite humhumhum i Humlegården efter en blöt kväll, inget att skryta med eftersom hon verkar ha legat med större delen av den manliga befolkningen.

Du missade antagligen att kompisen saknade penis och hade små tuttar? Kanske var hon gay men det var inget hon hade tänkt berätta vid tillfället hon gick omkring synligt med Ola Salo. Jag har f.ö sett Clownen Manne naken och nu vill jag helst slippa prata mer om detta. Tack....
Citera
2012-09-23, 11:25
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiiiF
Du missade antagligen att kompisen saknade penis och hade små tuttar? Kanske var hon gay men det var inget hon hade tänkt berätta vid tillfället hon gick omkring synligt med Ola Salo. Jag har f.ö sett Clownen Manne naken och nu vill jag helst slippa prata mer om detta. Tack....
Citat:
Ursprungligen postat av marcyn
Ola Salo, för ca 13 år sen. Ofrivilligt dock, då jag vaknade av att han satte på en av mina kompisar i samma säng jag däckade i efter en efterfest.

Var någonstans står det att kompisen saknar penis och har små tuttar?

Var du också där, ni kunde haft en rejäl gangbang där om ni velat
Senast redigerad av eternussermo 2012-09-23 kl. 11:28.
Citera
2012-09-23, 23:24
Medlem
Ttoclaws avatar
Har sett En annan del av köping-Mats i duschen. Större än vad man kanske skulle tro.
Citera
2012-09-24, 00:16
Medlem
Kjell Bergkvist i duschen efter gympass på Nautilus i Eskilstuna.
Och nu snackar vi lunchlåda...
Citera
2012-09-24, 00:36
Medlem
NisseNollkolls avatar
Annika Lantz hooters.. hellre klickar jag igenom hele mondo-gore-trådens länkar än att se de igen
Citera
2012-09-24, 13:26
Medlem
Dimaks avatar
Lena Philipsson på en strand 2004 tror jag det var när hon bytte till bikini i Göteborgs strand.gjorde ju allt för se hennes bröst! inte så stora faktiskt men fina.
Citera
2012-09-24, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Var någonstans står det att kompisen saknar penis och har små tuttar?

Var du också där, ni kunde haft en rejäl gangbang där om ni velat

Står i ett annat inlägg lite längre ner på sidan. Min kompis är en tjej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in