2004-02-11, 01:41
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Kom på att jag även sett Alexander Bard spritt språngande tillsammans med två manliga vänner på ett nakenbad i Stockholmstrakten.

åh fy fan, då är vi buksvågrar höll jag på att säga.. nä allvarligt talat har jag gjort detsamma..min sambo och jag låg och snackade om vilka kändisar som kunde tänkas bada näck och 2 minutrar efter stod herr bard där. Även det i sthlm.

Vid ett annat tillfälle stod jag och pissade jämte Johan hmm hedenberg eller nåt..var ståuppare (ja inte hans pille) och medverkade i varuhuset som nån bad guy..(inte heller det hans pille)
Citera
2004-02-11, 02:04
Medlem
Azraels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joyce
Jag har badat bastu tillsammans med skådisen Jonas Karlsson, vi var nakna som sig bör i bastun.

Ha! Det bräcker jag lätt! Jag har badat bastu med Jonas Karlssons frus (Hanna) lillasyster (Sonja). det var iofs femton år sedan men ändå. Bröst är bröst.
Citera
2004-02-11, 21:30
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
åh fy fan, då är vi buksvågrar höll jag på att säga.. nä allvarligt talat har jag gjort detsamma..min sambo och jag låg och snackade om vilka kändisar som kunde tänkas bada näck och 2 minutrar efter stod herr bard där. Även det i sthlm.

Det som skrämmer mig lite är att det betyder att även du och jag kan ha sett varandra nakna.
Det som gläder mig är dock att det även kan vara så att jag sett din sambo näck.
Citera
2004-02-11, 21:54
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azrael
Ha! Det bräcker jag lätt! Jag har badat bastu med Jonas Karlssons frus (Hanna) lillasyster (Sonja). det var iofs femton år sedan men ändå. Bröst är bröst.

Den var 20 år sedan jag såg Jonas Karlssons snopp men en snopp är ändå en snopp.

Jag tror säkert att Jonas snopp förändrats mindre än hans frus systers bröst under dessa år.
Citera
2004-02-11, 21:57
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lantis
Vad var det för jobb som är så intressant att inträda i att man vill visa muttan?

Var den ansad och fin?

Jag jobbade på en svartklubb. Camillas fitta var inte ansad och fin snarare hårig och lurvig.
Citera
2004-02-14, 01:47
Medlem
Har iofs inget med nakenhet, eller ja..., att göra, men:

Jag har frågat Peppe Eng (heter han så?) om han tar den i stjärten. Är det lite cred iaf?
Citera
2004-02-14, 02:20
Medlem
M2ks avatar
Kändisar ni sett nakna IRL

OK, tre länkar:

1. _http://www.xahara.com/

2. _http://www.booble.com/

3. _http://aldo061.free.fr/

lalalala

/M2k
Citera
2004-02-14, 02:24
Medlem
Von Bings avatar
Citat:
Den var 20 år sedan jag såg Jonas Karlssons snopp men en snopp är ändå en snopp.

Han var ca 12 år då! Så man kan säga att du masturberar till tanken på pojksnopp! Din peddiga homofil!

Citera
2004-02-14, 02:25
Medlem
Von Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susat
Har iofs inget med nakenhet, eller ja..., att göra, men:

Jag har frågat Peppe Eng (heter han så?) om han tar den i stjärten. Är det lite cred iaf?

Du är KUNG!!!!!!!
Citera
2004-02-14, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von Bing
Du är KUNG!!!!!!!

Hehe. Men det bästa var svaret. Jag hade väntat mig att han antingen skulle ignorera mig och ropa på vakter eller ge mig en käftsmäll. Men han log sitt bredaste leende, och guldtanden glimmade till när han sa: Jaaa, det gör jag! Jag blev helt ställd.
Citera
2004-02-14, 02:30
Medlem
M2ks avatar
Kändisar ni sett nakna IRL

Citat:
Ursprungligen postat av Von Bing
Du är KUNG!!!!!!!
Von Bing!

Vad håller du på med?

Skräpa inte ned servern med nonsens-replies, du kan bättre än så !! (eller...?)

/M2k
Citera
2004-02-14, 02:33
Medlem
Von Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M2k
Von Bing!

Vad håller du på med?

Skräpa inte ned servern med nonsens-replies, du kan bättre än så !! (eller...?)

/M2k

OK, jag erkänner! Jag har druckit lite whiskas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in