Det går bra, jag hade i fickan när jag åkte hem från grekland, tullpersonalen öppnade dosan och sa "Oh!" i igenkännande ton och sen var det bra. Tror nog all tullpersonal vet vad snus är och att det är vanlig tobak.
Det går bra, jag hade i fickan när jag åkte hem från grekland, tullpersonalen öppnade dosan och sa "Oh!" i igenkännande ton och sen var det bra. Tror nog all tullpersonal vet vad snus är och att det är vanlig tobak.
okey, jo det är det man hoppas ska hända, eller att de inte tittar alls. =)
Det är ju faktiskt fullt lagligt att ha med sig så det är ju inget att oroa sig över. Lägg ur det för röntgen när du är i säkerhetskontrollen så kollar dom inte ens... jag glömde ta ur det ur fickan senast, därav inspektionen av dosan.
Bara att plocka med dig, haft med mig stockvis i bagaget, inga invändningar där inte!
Sen är det bara att lägga en dosa i fickan, räkna dock med en kontroll.
Bara att plocka med dig, haft med mig stockvis i bagaget, inga invändningar där inte!
Sen är det bara att lägga en dosa i fickan, räkna dock med en kontroll.
Som folk har skrivit så går det utmärkt. Smidigast är att köpa i taxfreen innan du kliver på planet och ha det i ditt handbagage(förutsatt att du åker från Arlanda)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!