jag kör med ett ATI Radeon HD 4670 512 MB, när jag körde med den gamla drivrutinen som följde med kortet så fungerar allt som det ska, men nu när jag lagt in nya drivrutiner från ati's hemsida så har det börjat krångla, säg att jag startar upp datorn, då kan jag öppna cs så det blir fullscreen som det skall vara kanske 1-3ggr.. sedan lämnar jag datorn eller surfar lite och skall öppna cs igen.. då blir det automatiskt window mode på cs.. och det har inte med cs inställningarna att göra utan ATI's, hur löser jag detta? någon som har samma problem?
för att lösa problemet måste jag starta om datorn och då fungerar det som det ska tills 3e gången då det sker igen.. eller att sätta om upplösningen i windows till 800x600 då fungerar det..
Mvh
Jonas
(ny på forumet, uppstår problem hjälp mig gärna)
Senast redigerad av Jontelitokd 2009-07-18 kl. 16:35.
Kanske ingen lösning på själva problemet, men du har inga funderingar att gå tillbaka till denna drivrutin som verkligen fungerar?
har provat men deras jävla filer ligger kvar vilket blockerar så den stoppar mitt i installationen.. även om jag tagit bort grundligt.. så jag får inte in de äldre pga de nyare :/
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!