2009-07-18, 15:57
Bannlyst
Vad finns det mer för skvaller förutom att kändis advokaten är bisexuell? Är han så präktig som han vill framstå? Han har försvarat den lögnaktiga polisinfiltratören Max Åström som fått hundratals att bli oskyldigt dömda.
2009-07-18, 16:02
Bannlyst
Skvaller

Citat:
Ursprungligen postat av solskenskaninen
Vad finns det mer för skvaller förutom att kändis advokaten är bisexuell? Är han så präktig som han vill framstå? Han har försvarat den lögnaktiga polisinfiltratören Max Åström som fått hundratals att bli oskyldigt dömda.

Du ska väl vara någon substans i det. Jag kan lika gärna säga nekrofil eller pedofil Du får allt ha lite mer konkret att komma med

Bättre att hänga ut advokater som är hustrumisshandlare etc får då har du en dom i botten
2009-07-18, 16:44
Medlem
Pörrs avatar
Juridik -> Skvaller.

/Moderator
2009-07-18, 18:30
Bannlyst
Jag vill bara ha skvaller om en känd advokat, har du inget att tillföra så ska du väl inte skriva. Jag vill ha skvaller om Nils Uggla.
2009-07-18, 18:36
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solskenskaninen
Jag vill bara ha skvaller om en känd advokat, har du inget att tillföra så ska du väl inte skriva. Jag vill ha skvaller om Nils Uggla.
Kan du inte bara göra som vanligt och ljuga ihop något? Du har väl aldrig tidigare känt något behov av att det du skriver skall vara sant, så varför gör du det nu? Vill du inte bli dömd fler gånger?

PS. Dessutom betvivlar jag att advokaten ifråga kan anses som kändis, och alltså värd en egen tråd på FB...
2009-07-18, 18:42
Medlem
Thomas_LAs avatar
Vad är det här för jävla tramstråd? Man är väl inte kändis bara för att man är advokat.

Lås och skicka till papperskorgen!
2009-07-19, 04:24
Medlem
Är han bisexuell? Vad finns det för belägg för det? Egen erfarenhet...??
2009-07-19, 09:15
Bannlyst
Känner Nils SåååDäääär

han ÄÄÄR trevlig - verkar juste och är gift med läkardam - när ägnar han sig åt Staken-I-Baken-Aktiviteter, vilken typ (Scmakar eller Kör In) och med Vilka - TS är zvaret zkyldig!!
2009-07-19, 10:29
Medlem
mishimas avatar
Det här är ingen kändis

/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här