2009-08-13, 01:38
Medlem
Micolainens avatar
Skn serie, har bara sett ngra avsnitt p tv men nu ska hr laddas ner och kollas igenom.
Citera
2009-08-16, 22:33
Medlem
Enfattigens avatar
Alla avsnitt som sndes i veckan snds igen p sndagskvllarna, idag med start 22.55.
Citera
2009-08-22, 20:12
Medlem
AndrewRyans avatar
Klovn r som Curb Your Enthusiasm p danska, hysteriskt roligt nr han skulle adoptera ett barn och inte ville ha kinesen
Citera
2009-08-22, 20:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AndrewRyan
Klovn r som Curb Your Enthusiasm p danska, hysteriskt roligt nr han skulle adoptera ett barn och inte ville ha kinesen

Haha jo men han vill ju ha kinesen, han frnekar ju det sen bara fr han gjorde bort sig och brjade rota i pappren s det sket sig med adopteringen!

Jag lskar Klovn!
Men ibland vill jag bara byta kanal fr jag lever mig in s jvligt och skms ver allt som Frank stller till det haha!
Citera
2009-08-23, 12:56
Medlem
Trdar som denna bevisar att det inte finns ngon gud.
Grt-danska som inte en levande sjl utanfr Danmark frstr verhuvudtaget.
Citera
2009-08-23, 13:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Trdar som denna bevisar att det inte finns ngon gud.
Grt-danska som inte en levande sjl utanfr Danmark frstr verhuvudtaget.

Nej nej jag frstr inte ETT skit av vad dom sger, MEN det r ju textat!
Citera
2009-08-23, 20:02
Medlem
aoopss avatar
Ltt den roligaste nordiska humorserien jag ngonsin sett, 5 avsnitt i rad ikvll kl 00.30
Citera
2009-08-23, 20:10
Medlem
EzZn0s avatar
Klovn r ju en av de bsta serierna tv4 komedi kr. Men man blir nstan arg pga att Frank stller till det s mycket fr sig sjlv.
Citera
2009-08-23, 20:35
Medlem
Enfattigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aoops
5 avsnitt i rad ikvll kl 00.30

Jag ser max ett avsnitt i veckan numera, sknare att se alla p rad p sndagsnatten
Sknt ocks att dr inte r ngra reklamavbrott p kanalen.

Kul att de fr s mnga kndisar att vara med i serien annars, t.ex. Michael Laudrup och Bille August

Mia Lyhne r frresten med den danska versionen av Stjrnorna p slottet som startade i veckan. ven Jarl Friis-Mikkelsen r med, som "dog" i det avsnittet nr Frank anordnade bowlingkvll
http://www.kulturplakaten.dk/stjerne...tserie-pa-tv2/
Senast redigerad av Enfattigen 2009-08-23 kl. 20:41.
Citera
2009-08-23, 20:59
Medlem
AndrewRyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lönnmurder
Haha jo men han vill ju ha kinesen, han frnekar ju det sen bara fr han gjorde bort sig och brjade rota i pappren s det sket sig med adopteringen!

Jag lskar Klovn!
Men ibland vill jag bara byta kanal fr jag lever mig in s jvligt och skms ver allt som Frank stller till det haha!
Var det s? Jag sg inte hela avsnittet men ville han inte byta ut sin kines mot en neger? Jag tror/hoppas avsnittet gr ikvll s jag fr klarhet.
Citera
2009-08-23, 21:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AndrewRyan
Var det s? Jag sg inte hela avsnittet men ville han inte byta ut sin kines mot en neger? Jag tror/hoppas avsnittet gr ikvll s jag fr klarhet.

Fan, jag r rtt sker p att jag har rtt, men vi fr se ikvll.

Hade glmt att det r Sndag, jag lskar att dom kr alla veckans avsnitt p Sndagarna!
Citera
2009-08-31, 21:14
Medlem
AndrewRyans avatar
Hrligt! Sg precis att Klovn - The Complete Collection finns att boka hos CDON, slpps 2009/10/12. Priset? Endast 549:-!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in