Ja vet hur det känns att bli blåst och hur det är att blåsa den man blivit blåst av REJÄLT
Killen sålde en massa Iphones i lund 2009 och skulle ha köpt 2 st och dumt betalade ja killen i handen eftersom man bodde på gång avstånd trodde jag. " 6 mil som skilde ToR " så åkte förbi lämnade över strax över 14000 kr i handen . Hade killens körkort,hemadress ,telefon nummer . skulle få telefonenerna inom 1 v då han skulle till Italien och köpa dom där .
Såg inte ut som han skulle lura en utan som en adopterad kille som vill tillhöra överklassen
Efter en vecka hade gått så ringde man killen och kollade hur det hade gått . Fick som svarar han va där än att hans sambo låg på sjukan så han fick uppskov med 1 v . så efter 2 v var telefonen avstängd i 1.5 månad . Och ingen på den adressen hade hört något om honom eller ens visste han fanns
Sökte på telefon numret på blocket . Gissa va som kom upp . en volvo s80 02a och jag som behövde ny bil
Bad polaren ringa honom och man kom överens på samma ställe som ja tidigare lämnade pengarna på . Åkte dit för o kolla på bilen sagt o gjort . Hans syster kom ner och Hör o häpna det var en svensk så bad att få se alla papper om bilen och då kommer han ner och idioten känner inte inte igen mig så börjar skriva papper sen frågar han om betalt ? Ja sa du får 10 000 kr för bilen han sa nej ja ska ha 110 000 kr ja men telefonerna du skulle ha åkte o köpt förra månaden då då gick det upp för honom och jag har aldrig sett en italiernare me "maffioso"stil blivit så rädd och fråga va i helvete han höll på med . Hotade med att krossa bägge knäskålarna + att han aldrig mer skulle kunna få barn ifall han inte lämna ifrån sig bilen eller mina pengar .
Du kan polisanmäla men du kommer aldrig få tillbaka pengarna så ta med polare och konfrontera slöddret !
För elller senare blåser dom fel person !
Kan tilläggas detta var i Kävlinge !