Vill bara varna för denna säljare;
https://www.tradera.com/profile/items/2464402/maaaartina
Jag köpte en mobil, men den funkade inte, försökte få tag i henne, men gick inte, hon "nekade" alla samtal, svarade aldrig på SMS, tillslut fick jag tag i henne, hon kom bara med bortförklaringar, hittade på att tidigare var en annan köpare med om samma sak han hade köpt mobil, men när han fick den så funkade den inte och han gick till Comviq och fick en ny direkt, det är lögn. Sen ringde jag igen, och igen, igen, men svarade aldrig, efter nån timmes ringande så svarade hon och kom bara med bortförklaringar... Till slut så lovade hon att hon ska fixa pengar tills 15/1, och självklart ska jag få tillbaka dem. Hörde av mig idag 15/1, fick såklart inge svar, sen efter ett tag fick jag svar att hon var i Västerås på möte (men hon har inge jobb? lever på bidrag) och sen på SMS skicka hon bara att jag ljuger, är en lögnare, jag är dum, skam etc. jaja, hon fick snacka på, jag bara skratta åt det. Sen vid 21 så hörde jag av mig till henne igen (hon kunde träffas då för då var hon tillbaka till sthlm) men nej inge svar, varken samtal eller SMS.
Tidigare hade hon bara positiva omdömen (enstaka negativa), men sen nu senaste så var det negativa, ett var tom. av en som hade köpt exakt samma mobil, där han skrev att han aldrig fick den.
Jag har polisanmält, Comviq har anmält, anmälde till Tradera, och kollar man hennes konto så står det - "Kontot har avaktiverats av Tradera. Vad innebär detta?" och läser man så står det att hon har lurat folk, jag är en av dem.
samt när man vill skicka mejl till henne så står det;
- "Användaren är avstängd från Tradera men kan fortfarande skicka och ta emot meddelanden."
Så varnar för en säljare vid namnet
M*rtina Åst*öm från Järna.