2003-11-29, 14:32
Medlem
Anledning: Personangrepp

Länk: http://www2.flashback.info/scandinavia/showthread.php?p=627970

Citat:
Ursprungligen postat av Bebster
Det går inte att inse vad din argumentation går ut på, kan du förklara eller har du snärjt in dig för mycket?? vad vill du ha sagt, förutom att man får räkna med att bli knivhuggen om man snackar för mycket? Jävla idiot.

Citat:
Ursprungligen postat av Bebster
Johnny X, dina hänvisningar till intelligens är pinsamma. Du verkar sätta ett likhetstecken mellan "att vara smart" och att vara en foglig och undergiven kärring. Du fortsätter att skuldbelägga offren, med hänvisning till att dom borde vetat bättre. Var kommer din otroligt snevidna verklighetsuppfattning ifrån? Lägg ner crackpipan och håll käften.
Citera
2003-11-29, 14:52
Medlem
Ja, idiot är ju ett riktigt kraftuttryck. Hur kan jag beskriva en mindre vetande person i enlighet med era regler?
Citera
2003-11-29, 14:52
Bannlyst
Vad fjantig du är Scepter. Varför lägger du dig överhuvudtaget i detta, angår det dig? är du sysslolös? Får man inte snacka med varandra på det viset? Du har satt ett nytt bottenrekord i barnslighet lille du. <- hoppsan hejsan, jag angrep dig visst personligen Scepter, usch vilken ouppfostrad odåga jag är...
Citera
2003-11-29, 14:55
Medlem
sryzons avatar
okunnig, olärd, obildad människa/person

kanske skulle funka, tror inte det klassas som personangrepp, eller?
Citera
2003-11-29, 14:57
Bannlyst
NU FÅR NI MODERATORER OCH ADMINISTRATÖRER TAMIGFAN TA OCH SKÄRPA TILL ER! DET FÅR VARA NÅGON JÄVLA MÅTTA PÅ DUMHETERNA, EDRA FÖRBANNADE BLÅDÅRAR!

Edit: det finns bra moddar på FB kanske jag bör nämna, men du är definitivt inte en av dessa Scepter, lighten up kid!
Citera
2003-11-29, 14:59
Bannlyst
En seriös debatt kan genom ett enda inlägg ibland bli till rena lågstadieskolgårdstjafset. Jag fick själv en tillsägelse och fogar mig efter den.
Att det ska va så svårt att debattera som vuxna människor...
Citera
2003-11-29, 15:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_x
En seriös debatt kan genom ett enda inlägg ibland bli till rena lågstadieskolgårdstjafset. Jag fick själv en tillsägelse och fogar mig efter den.
Att det ska va så svårt att debattera som vuxna människor...

Jaså du fogar dig du din jävla kärring, var och en lycklig på sin modell. :-) Det ligger inget omoget i att kalla en spade för en spade! En spade är en förbannad spade, så är det bara!
Citera
2003-11-29, 15:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av abc123
Jaså du fogar dig du din jävla kärring, var och en lycklig på sin modell. :-) Det ligger inget omoget i att kalla en spade för en spade! En spade är en förbannad spade, så är det bara!

Ös på bara.
Det är alltid lika härligt när någon gör en nux...
Citera
2003-11-29, 15:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_x
Ös på bara.
Det är alltid lika härligt när någon gör en nux...

haha... puss på dig. Men nux var/är juh galen han, det får finnas gränser även åt det hållet.
Citera
2003-11-29, 15:24
Medlem
min varning är patetisk, jag använder ett ord för det som Lille Johnny beskriver med en mening. Tyvärr så unslipper det dig helt Scepter, är du nöjd med att ha makt bakom tangenterna? OBS! ej personangrepp, bara en allvarligt menad fråga.
Citera
2003-11-29, 15:59
Medlem
Läs igenom tråden, jag gav en tillsägelse åt Johnny_X. Ditt var dock grövre.

abc123 är en smurf som kommer att bannas.
Citera
2003-11-29, 16:11
Medlem
Sursomfan anklagas för att drömma om raskrig, och mitt tillmäle är allvarligare???
Förklara dig jävligt noga är du snäll!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in