Flashback bygger pepparkakshus!
2003-11-29, 16:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scepter
Läs igenom tråden, jag gav en tillsägelse åt Johnny_X. Ditt var dock grövre.

abc123 är en smurf som kommer att bannas.

En smurf? Lille vännen, du kan inte banna mig, kalla mig teflon och lägg ner fåntratt! Du gillar inte kritik, önskar du bli Polis också? men fixade inte intagningen... jag kan se igenom dig Scepter som om du vore gjord av glas. :-)

Har du helt plötsligt glömt vad vi snackade om när vi båda modererade forumet invandringspolitik? Vad hände, Scepter? Gillade du inte "leklådan" jag skapade, där alla fick förolämpa varandra så gott de kunde. Du har blivit en patetisk åsiktspolis Scepter, och om du hade någon skam i kroppen borde du likt Gerra frånsäga dig din uppgift. Och det är min förbannade åsikt!

Jag tyckte du var knepig redan då, när vi båda modererade forumet, du hade ett maktbegär, och du gillade inte mitt sätt att moderera forumet. "Leklådan" såg du som en personlig förolämpning. Och ditt moderatorskap ser du som ett medel att trycka till folk då du IRL är fullständigt inkapabel... Att vara moderator på Flashback är din patetiska lilla hämd, har jag fel.... Scepter? :-)
Citera
2003-11-29, 16:46
Bannlyst
Bara för att få tyst på bebster så kan jag ta en varning...
Citera
2003-11-29, 16:48
Medlem
*Scott*s avatar
Johnny är rolig att snacka med, att han är en idiot skriver jag därimot under på.
Citera
2003-11-29, 16:51
Bannlyst
He he he, vilken debatt!
Scepter det går bra för dig....

/BOozer!!
Citera
2003-11-29, 16:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av *Scott*
Johnny är rolig att snacka med, att han är en idiot skriver jag därimot under på.

Lite lustigt att man är en idiot bara för att man har en annan åsikt i vissa frågor. Du verkar ju ha ett moget sätt att resonera om man säger så...
Citera
2003-11-29, 16:55
Medlem
Kashmirs avatar
Jag tycker du är bra johnny_x
Citera
2003-11-29, 16:55
Medlem
*Scott*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_x
Lite lustigt att man är en idiot bara för att man har en annan åsikt i vissa frågor. Du verkar ju ha ett moget sätt att resonera om man säger så...

nä men du har lagt ner över 1000 inlägg att debatera mot rasister det är idioti enligt min mening.

Sen gnäller du inte på stavningsfel som alla andra av din hållning gör och det är bra
Citera
2003-11-29, 17:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kashmir
Jag tycker du är bra johnny_x
Kul att höra, du e inte så dum du heller...

Citat:
Ursprungligen postat av *Scott*
nä men du har lagt ner över 1000 inlägg att debatera mot rasister det är idioti enligt min mening.

Sen gnäller du inte på stavningsfel som alla andra av din hållning gör och det är bra

Jag håller med. Rasism är ju idioti i sig...
Jag har nog tyvärr gnällt på stavningsfel en och annan gång. Tur att du och många andra inte märkt det...
Citera
2003-11-29, 17:13
Medlem
jag var sugen på att kommentera din stavning av intelligens (intelliligens) .... fel ord att felstava om man säger så
Citera
2003-11-29, 17:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bebster
jag var sugen på att kommentera din stavning av intelligens (intelliligens) .... fel ord att felstava om man säger så
Alla stavar fel ibland. Det var dessutom 2:a gången på kort tid som jag inte kunde hålla fingrarna under kontroll när jag skulle skriva intelligens.

Nä, nu har vi glidit från ämnet helt. Klagomål eller synpunkter på varningen?
Citera
2003-11-29, 17:26
Medlem
jag väntar på en godtagbar förklaring från den s.k. moderatorn. Man kan alltså säga idiot, men inte jävla idiot?! Vilken idiot har kommit på det? (OBS! ej personangrepp)
Citera
2003-11-29, 18:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bebster
jag väntar på en godtagbar förklaring från den s.k. moderatorn. Man kan alltså säga idiot, men inte jävla idiot?! Vilken idiot har kommit på det? (OBS! ej personangrepp)

Reglerna funkar som i den riktiga världen. Ibland blir man orättvist behandlad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in