• 1
  • 2
2003-11-29, 01:31
Bannlyst
nu när det finns RC att beställa i sverige undrar jag vad jag skall beställa...

har beställt och fått levererat mot postförskott... Men jag kommer beställa snart igen om ett par veckor och då undrar jag vad man skall beställa lite tips???

5-MeO-DIPT
2ci

vilka mer är bra???
Citera
2003-11-29, 01:32
Bannlyst
unkown, vad har du tagit idag? du verkar ligga på topp
2c-e är najjs.. bajs korvar oxå..
Citera
2003-11-29, 01:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pr0n-Gamer
unkown, vad har du tagit idag? du verkar ligga på topp
2c-e är najjs.. bajs korvar oxå..

Är jätte sjuk och har sovit hela dagen och hela dagen igår min mor ringde hem till mig och berätta att mina aktie fonder som min gammal farfar skulle ge bort till oss barn barn när alla barn barn passerat 20 års gränsen har minskat med 78% på 4 år...

det finns endats kvar 12 miljoner att dela på på 9 barn barn... det blir cirka 1,3 miljoner men men men eftersom svenska stane krånglar till det på något sett så måste allting skattas innan vi får plocka ut det 26% konmstig fond aktie ärve skatt... sen när vi får ut pengarna skall vi betala ytterligare 10% gåve skatt plus inkomst skatt 33& plus höginkomst skatt på x antal procent så räkna vi ut att varje barn barn får cirka 240 000 av 1,3 mille... Hade fonden inte gått ner hade vi haft över 700 tusen var typ...

Hade vi inte pejjat så jäcla mycket skatt hade vi haft över 12 mille kvar!

Så jag kan inte sova

+ att jag bara har ettan 2.an och fyran och det har slutat sända bra program filmer för 10 år sedan... Har även spelat och varvat alla min 8 p2 spel... bland annat fått alla gubbar till tecken tre och slagit alla rekord och blivit bäst på youshimitsu och king samt en massa andra gubbar som hiashi...
Citera
2003-11-29, 01:54
Bannlyst
fan vilket problem du har, mattematiska sådana.. till följd utav att din morfar dött oxå, sicket djävla svin.. :-p
Citera
2003-11-29, 01:58
Bannlyst
Citat:
fan vilket problem du har, mattematiska sådana.. till följd utav att din morfar dött oxå, sicket djävla svin.. :-p

gammel morfar! Han var gammal och han ville dö han hade canser överallt... Han gick på mer droger än vad någon här innne nånsin kommer göra.

Eller han ville flyga tror jag... Alltid när man kom in till han så log han... Inte fan ler man när man ser ut som helvete och är döende ne han var ner drogad tror jag!
Citera
2003-11-29, 02:01
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unknown
vilka mer är bra???

Pröva 2C-E...
Citera
2003-11-29, 02:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av unknown
gammel morfar! Han var gammal och han ville dö han hade canser överallt... Han gick på mer droger än vad någon här innne nånsin kommer göra.

Eller han ville flyga tror jag... Alltid när man kom in till han så log han... Inte fan ler man när man ser ut som helvete och är döende ne han var ner drogad tror jag!
hur gammal är du eg.? ok för att han kunde vara nerdrogad det är svårt o veta.. du får la be han göra ett pisseeprov?
Citera
2003-11-29, 02:14
Medlem
Läder Larss avatar
Citat:
hur gammal är du eg.? ok för att han kunde vara nerdrogad det är svårt o veta.. du får la be han göra ett pisseeprov?

Kkall du spela dansk nu också du är tragisk!
Desutom skrev han att hans gammel morfar
var död så hur fan skall han ta ett piss prov
på någon som är död!

HENKE alias orvar!
Citera
2003-11-29, 02:16
Bannlyst
Pr0n-Gamer måste vara Henke
Citera
2003-11-29, 02:17
Medlem
Läder Larss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Läderlasse
Pr0n-Gamer måste vara Henke

eller hur det måste vara han...
Citera
2003-11-29, 02:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Läder Lars
Kkall du spela dansk nu också du är tragisk!
Desutom skrev han att hans gammel morfar
var död så hur fan skall han ta ett piss prov
på någon som är död!

HENKE alias orvar!
det vet väl alla, att urinet stannar kvar i urinrören flera dagar efter man fått den sista syre droppen?
va fan jag heter inte Henke, jag heter Orvar Bengtsson o jag känner Henke, han är min granne fan.. lägg av o snacka skit
Citera
2003-11-29, 05:50
Medlem
porrpumpans avatar
Är det ångot jag har missat här? Är det en svensk sida som säljer till sverige nu igen eller? Om det är något jag har missat skulle jag verkligen uppskatta om någon hade lust att slänga iväg ett PM med en länk till sidan som säljer till sverige .
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in