Citat:
Ursprungligen postat av Pr0n-Gamer
unkown, vad har du tagit idag? du verkar ligga på topp

2c-e är najjs.. bajs korvar oxå..

Är jätte sjuk och har sovit hela dagen och hela dagen igår min mor ringde hem till mig och berätta att mina aktie fonder som min gammal farfar skulle ge bort till oss barn barn när alla barn barn passerat 20 års gränsen har minskat med 78% på 4 år...
det finns endats kvar 12 miljoner att dela på på 9 barn barn... det blir cirka 1,3 miljoner men men men eftersom svenska stane krånglar till det på något sett så måste allting skattas innan vi får plocka ut det 26% konmstig fond aktie ärve skatt... sen när vi får ut pengarna skall vi betala ytterligare 10% gåve skatt plus inkomst skatt 33& plus höginkomst skatt på x antal procent så räkna vi ut att varje barn barn får cirka 240 000 av 1,3 mille... Hade fonden inte gått ner hade vi haft över 700 tusen var typ...
Hade vi inte pejjat så jäcla mycket skatt hade vi haft över 12 mille kvar!
Så jag kan inte sova
+ att jag bara har ettan 2.an och fyran och det har slutat sända bra program filmer för 10 år sedan... Har även spelat och varvat alla min 8 p2 spel... bland annat fått alla gubbar till tecken tre och slagit alla rekord och blivit bäst på youshimitsu och king samt en massa andra gubbar som hiashi...