2009-07-14, 11:08
Medlem
Hepp!

Kollat in en bil hos Sundström Bil i Haninge. Har googlat fingrarna av mig men inte hittat några omdömen om dem. Har någon något att säga? Seriösa, oseriösa? Bemötande, etc....

Tack!
Citera
2009-07-22, 14:36
Medlem
joe_ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykomet
Hepp!

Kollat in en bil hos Sundström Bil i Haninge. Har googlat fingrarna av mig men inte hittat några omdömen om dem. Har någon något att säga? Seriösa, oseriösa? Bemötande, etc....

Tack!
Ja, jag vet ju inte varför jag skriver det men du har pm.
Citera
2010-02-08, 21:37
Bannlyst
bumpar tråden då jag funderar på att ev köpa bil därifrån..
Citera
2010-02-10, 22:39
Bannlyst
någon måste sitta på info om denna bilhandlare. hittade ett mindre forum där kommentarerna var väldigt negativa . någon som försökt handla bil därifrån..
Citera
2011-11-18, 15:41
Medlem
Gick in och mötte en äldre herre som var direkt otrevlig så jag vände och gick därifrån, hade mer eller mindre bestämmt mig för att köpa en nyare v70 därifrån men efter det bemötandet jag fick så fick det bli hos en annan handlare istället. Har hört av flera att dom har varit direkt otrevliga och inte "trevliga och serviceminded" som dom borde vara för att få en att köpa en bil av dom.
Citera
2011-11-19, 14:18
Medlem
MrRiiikards avatar
http://www.rejta.se/omdome/361861/Su...m+Bil+AB%2C+Bo

Ta resultatet med en nypa salt, men oftast så stämmer dessa betyg rätt bra.

Oj, såg att tråden var lite old.
Citera
2011-11-19, 14:31
Medlem
Uroys avatar
Om man inte kan bedöma bilens skick själv och inte känner någon som kan hjälpa till så kan man testa bilen hos MRF.

Säkrare än så blir det inte.
Citera
2011-11-22, 06:15
Medlem
Zvis avatar
Mycket trevliga!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem