• 1
  • 2
2003-11-28, 17:27
Medlem
rusedss avatar
Hej på er,

Har ett problem, det är nån jävla idiot som busringer till min mobil på alla möjliga tider, ibland mitt i natten.

Killen som busringer använder sig av ett kontantkort och har inte registrerat sitt nummer. Har ringt upp honom men han lägger på direkt när jag ringer honom.

Nån som har tips på hur man kan jävlas med honom?

Har funderat på att lägga in hans nummer i en kontaktannons där en kåt ung kille söker en äldre mogen man för skön sex eller något liknande. Vad tror ni om den ideén?
Citera
2003-11-28, 17:39
Medlem
Schaffers avatar
En tjej som ringer från ett annat telefonnummer kanske kan ta reda på mer om den här personen. Annars är din idé bra.

/Schaffer
Citera
2003-11-28, 17:39
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruseds
Hej på er,

Har ett problem, det är nån jävla idiot som busringer till min mobil på alla möjliga tider, ibland mitt i natten.

Killen som busringer använder sig av ett kontantkort och har inte registrerat sitt nummer. Har ringt upp honom men han lägger på direkt när jag ringer honom.

Har funderat på att lägga in hans nummer i en kontaktannons där en kåt ung kille söker en äldre mogen man för skön sex eller något liknande. Vad tror ni om den ideén?

Idén låter mkt bra, gör det.
Citera
2003-11-28, 18:00
Medlem
skrikande_griss avatar
Bra idé, gör det direkt. Om du sen vill att han ska få ännu fler samtal, så kan du ju lägga ut en annons på någon sida där du t.ex. låtsas sälja en 32" tv för 300kr. Han kommer bli helt nerringd.
Citera
2003-11-28, 20:02
Medlem
Raazs avatar
jag har en kompis som råkade ut för att en person la ut hans nummer på ett eskort-annons ställe, han fick samtal från fula gubbar som flåsade flera hundra gånger innan dem gav sig..

Men din idé har en nackdel.. Om han har Comviq kommer han få en sjuhellvetes bonus som han kan lösa in och använda mot dig sen, om han inte ger upp av din terror.
Citera
2003-11-28, 20:05
Medlem
Sen finns ju även risken att han andvänder samma metod som dig..
men iaf så va det en jävligt bra idé
Citera
2003-11-28, 20:13
Medlem
/dev/jesuss avatar
Citat:
Hej på er,

Lägg hans nummer i en profil i mobilen som inte avger någon ringsignal, så kan du sova gott åtminstonde.
Citera
2003-11-28, 21:08
Bannlyst
Citat:
Hej på er,

Skriv på massa kontaktannonser att du är tjej & söker killar. Lämna nummret när dom skickar mail. Du kommer ju få ett par 100st svar
Citera
2003-11-28, 21:58
Medlem
Ring comviq och få hans kort avstängt.
Måste väl gå?

skriv /ignore +46xxxxxx och messa till 211
Citera
2003-11-29, 00:17
Medlem
Ralfons avatar
Om du får tag i killen kan du alltip knipsa av hans lilla penisattrapp och föra in den rektalt på densamme....
Citera
2003-11-29, 00:22
Medlem
nyfikuss avatar
Vad säger han när han ringer?
Citera
2003-11-29, 16:17
Medlem
Vilket nummer är det?
Citera
  • 1
  • 2