2009-07-13, 16:41
Medlem
Hej, jag har ett problem. Helt plötsligt ändrades all text på min dator, då menar jag till exempel att all text på hela flashback är i fetstil, och mycket som inte annars är kursivt är kursivt nu, till exempel är all text i Counterstrike kursiv. Någon som har en aning om var jag kan ändra tillbaks detta?

Mvh Adam
Citera
2009-07-13, 17:00
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Håll inne med knappen CTRL och scrolla med mushjulet.

Kan detta hjälpa dig?
Citera
2009-07-13, 17:03
Medlem
nej tyvärr, när jag gör så zoomas det bara. Är själva teckensnitten som inte stämmer
Citera
2009-07-13, 17:09
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Gäller detta generellt över Windows eller bara under browsern?
Citera
2009-07-13, 17:10
Medlem
Hela windows, det är ju t.o.m i Counterstrike.
Citera
2009-07-13, 19:14
Medlem
StrongBads avatar
Kan vara något med truetype eller typsnitten som blivit fel. Prova lösningarna i denna tråd: https://www.flashback.org/showthread.php?t=659257
Citera
2009-07-13, 21:38
Medlem
jag installerade om arial som det står i den andra länken att man ska testa. Men det gjorde tyvärr ingen skillnad alls.
Citera
2009-07-13, 21:49
Medlem
Har insett att Times new roman inte finns i min teckensnittsmapp, vet någon var jag kan få tag på det?
Citera
2009-07-13, 22:00
Medlem
cannaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GERD
Har insett att Times new roman inte finns i min teckensnittsmapp, vet någon var jag kan få tag på det?
Du använder inte något program för att ändra utseendet i Windows då? Prova att ändra till klassisk och se vad som händer. Annars kan du bara googla efter times new roman så hittar du garanterat en sida där du kan tanka det. Eventuellt ber du någon polare på msn att skicka det till dig.

C:\Windows\Fonts ligger dom i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in