Citat:
Ursprungligen postat av Fanatic
Om man bortser ifrån vissa brudar som jag dragit på som har varit omöjligt fula så nä..
HAHA
Men tillbaka till frågan...nja...inte satt på men hånglat och smekt! Det var på gymnasiet, det fanns en jättesnygg mulattbrud som var en av skolans populäraste. Hon hade samma pojkvän under nästan hela gymnasiet Jag liksom många andra brukade smått dregla efter henne i korridoren..Hennes pojkvän flyttade dock till Gbg på vårterminen i 3:an...men jag skulle aldrig ha vågat gått fram till henne och frågat om hon hade lust att hitta på något
Men så kort efter studenten lirade jag och några polare basket, tydligen bodde hon nästan brevid basketplanen. Hon och hennes tjejpolare frågade om de fick vara med och lira, vilket de självklart fick. Under matchens gång så utbrast hon; gick inte vi på samma skola? Hon sade att hon kände igen mig från fritidsgården och mina alltför stora hiphopkläder. Hon ruffades ganska mycket och höll fast mig under matchen...efteråt frågade hon om jag var törstig...Efteråt följde jag med henne hem och drack lite läsk och vi pratade lite allmänt om vår skola, lärare...sedan sade hon utan förvarning: Erkänn att du var kär i mig? Pionröd i ansiktet svarade jag: Jag tycker du är fin och så men jag känner ju inte dig. Då tog hon min hand och lade på sitt bröst: Känner du mig nu då! Sedan hånglade vi lite i soffan.
Sedan dess har jag bara sett henne en gång, tog aldrig hennes nummer!