2003-11-28, 11:40
Medlem
THEIDFs avatar
Efter att ha sett "En djävulsk romans" för några dagar sen så kom jag och tänka på detta: Har ni fått omkull någon som från början verkade helt omöjlig? Typ, en "fin" flicka, eller någon från en kultur där man inte hoppar i säng det första man gör..
Citera
2003-11-28, 11:53
Medlem
Om man bortser ifrån vissa brudar som jag dragit på som har varit omöjligt fula så nä..
Citera
2003-12-01, 13:14
Moderator
Sun Rulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanatic
Om man bortser ifrån vissa brudar som jag dragit på som har varit omöjligt fula så nä..

HAHA

Men tillbaka till frågan...nja...inte satt på men hånglat och smekt! Det var på gymnasiet, det fanns en jättesnygg mulattbrud som var en av skolans populäraste. Hon hade samma pojkvän under nästan hela gymnasiet Jag liksom många andra brukade smått dregla efter henne i korridoren..Hennes pojkvän flyttade dock till Gbg på vårterminen i 3:an...men jag skulle aldrig ha vågat gått fram till henne och frågat om hon hade lust att hitta på något

Men så kort efter studenten lirade jag och några polare basket, tydligen bodde hon nästan brevid basketplanen. Hon och hennes tjejpolare frågade om de fick vara med och lira, vilket de självklart fick. Under matchens gång så utbrast hon; gick inte vi på samma skola? Hon sade att hon kände igen mig från fritidsgården och mina alltför stora hiphopkläder. Hon ruffades ganska mycket och höll fast mig under matchen...efteråt frågade hon om jag var törstig...Efteråt följde jag med henne hem och drack lite läsk och vi pratade lite allmänt om vår skola, lärare...sedan sade hon utan förvarning: Erkänn att du var kär i mig? Pionröd i ansiktet svarade jag: Jag tycker du är fin och så men jag känner ju inte dig. Då tog hon min hand och lade på sitt bröst: Känner du mig nu då! Sedan hånglade vi lite i soffan.

Sedan dess har jag bara sett henne en gång, tog aldrig hennes nummer!
Citera
2003-12-01, 13:18
Medlem
kaleids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
HAHA

Men tillbaka till frågan...nja...inte satt på men hånglat och smekt! Det var på gymnasiet, det fanns en jättesnygg mulattbrud som var en av skolans populäraste. Hon hade samma pojkvän under nästan hela gymnasiet Jag liksom många andra brukade smått dregla efter henne i korridoren..Hennes pojkvän flyttade dock till Gbg på vårterminen i 3:an...men jag skulle aldrig ha vågat gått fram till henne och frågat om hon hade lust att hitta på något

Men så kort efter studenten lirade jag och några polare basket, tydligen bodde hon nästan brevid basketplanen. Hon och hennes tjejpolare frågade om de fick vara med och lira, vilket de självklart fick. Under matchens gång så utbrast hon; gick inte vi på samma skola? Hon sade att hon kände igen mig från fritidsgården och mina alltför stora hiphopkläder. Hon ruffades ganska mycket och höll fast mig under matchen...efteråt frågade hon om jag var törstig...Efteråt följde jag med henne hem och drack lite läsk och vi pratade lite allmänt om vår skola, lärare...sedan sade hon utan förvarning: Erkänn att du var kär i mig? Pionröd i ansiktet svarade jag: Jag tycker du är fin och så men jag känner ju inte dig. Då tog hon min hand och lade på sitt bröst: Känner du mig nu då! Sedan hånglade vi lite i soffan.

Sedan dess har jag bara sett henne en gång, tog aldrig hennes nummer!
Hehe... hon låter inte så omöjlig
Citera
2003-12-01, 13:26
Medlem
Capones avatar
Fick omkull en italienska en gång. Trodde de skulle vara svåra eftersom italienarna är katoliker, men det var visst inte så allvarligt
Citera
2003-12-01, 13:38
Medlem
L_BRUCEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunruler
Då tog hon min hand och lade på sitt bröst: Känner du mig nu då! Sedan hånglade vi lite i soffan.

Låter som inledningen till en porrnovell i Fibban, sånt där händer aldrig mig. Jag får alltid stå för initiativtagandet, vet inte om det beror på tjejerna jag brukar träffa eller mig själv?

Antar att jag inte är ensam om att bara försöka få till det med tjejer som "spelar i min egen liga" enklast så.. Vilket iofs inte är så tokigt alla gånger, riktigt vackra kvinnor vill väl ha riktigt vackra män alternativt rika och inflytelserika... som Al Capone...
Citera
2003-12-01, 13:40
Moderator
Sun Rulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaleid
Hehe... hon låter inte så omöjlig

Haha, näe. Det har du helt rätt i Det slog mig när det där hände, att tänk om man vågade lite mer när man är singel. Skulle man ta sig i kragen och visa lite mer framfötter så skulle man nog ha betydligt större chans att "komma" ikapp några kompisar som har varit med si så där 75-100 st brudar. De brukar skojs skull frågar ut tjejer på dejt på bibliotek mitt på blanka dagen till ICA-affären. Oftast får de nobben där men en del blir väldigt smickrad (lite blåögda). "Gud, vad gulligt att du frågar ut mig här, på krogen är ju killar bara ute efter en sak och det är ju så patetiskt och avtändande"
Citera
2003-12-01, 13:51
Medlem
Dawnriders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
Haha, näe. Det har du helt rätt i Det slog mig när det där hände, att tänk om man vågade lite mer när man är singel. Skulle man ta sig i kragen och visa lite mer framfötter så skulle man nog ha betydligt större chans att "komma" ikapp några kompisar som har varit med si så där 75-100 st brudar. De brukar skojs skull frågar ut tjejer på dejt på bibliotek mitt på blanka dagen till ICA-affären. Oftast får de nobben där men en del blir väldigt smickrad (lite blåögda). "Gud, vad gulligt att du frågar ut mig här, på krogen är ju killar bara ute efter en sak och det är ju så patetiskt och avtändande"

LOL

Men man ska nog inte se krogen som sitt bästa raggningsställe.. inte för att jag har 'raggat' över huvud taget de senaste.. eh .. nio åren snart..
Citera
2003-12-01, 14:16
Medlem
LadyTieras avatar
Omöjliga och omöjliga, allt hänger på rätt teknik

Tex pojkar som är JÄTTEKÄRA i sina flickvänner är inte så svåra att få omkulla om man nu skulle försöka.
Citera
2003-12-01, 14:37
Medlem
/dev/jesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera

Tex pojkar som är JÄTTEKÄRA i sina flickvänner är inte så svåra att få omkulla om man nu skulle försöka.

Ptja, det beror ju på vad man prioriterar. Personligen så värderar jag mitt förhållande avsevärt mycket högre än ett ligg. Utöver det så är jag helt ointresserad av one-night-stands även när jag är singel.
Citera
2003-12-01, 14:50
Moderator
Sun Rulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av /dev/jesus
Ptja, det beror ju på vad man prioriterar. Personligen så värderar jag mitt förhållande avsevärt mycket högre än ett ligg. Utöver det så är jag helt ointresserad av one-night-stands även när jag är singel.

Absolut!!!

Att riskera att såra en person djupt som man älskar för en kort stunds njutning, ja det strider mot allt vad jag står för. Jag har bara haft två one-night-stands och en gång haft sex med en tjejkompis! Annars har jag bara haft sex inom förhållanden!
Citera
2003-12-01, 18:16
Medlem
Dawnriders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera

Tror att det varierar mycket på person från person kära du..

.. har varit med om både det ena och det andra .. efter en viss initiell 'rush' av självbelåtenhet så drar man till sig kroppsdelen/knuffar undan handen och ler trevligt.

Tjejer tror verkligen att de är oemotståndliga? Tycker om att prata med dem, hur de luktar, hur de klär sig. Hur de passar i sina kläder, deras upplevelser, deras berättelser..

.. men skulle aldrig få för mig att göra nåt. Då skulle det ha gått långt och uselt med mitt förhållande.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in