2003-12-01, 18:43
Medlem
TomBombadills avatar
Fick en prostituerad i säng en gång..
Citera
2003-12-01, 22:48
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dawnrider
Tror att det varierar mycket på person från person kära du..

.. har varit med om både det ena och det andra .. efter en viss initiell 'rush' av självbelåtenhet så drar man till sig kroppsdelen/knuffar undan handen och ler trevligt.

Tjejer tror verkligen att de är oemotståndliga? Tycker om att prata med dem, hur de luktar, hur de klär sig. Hur de passar i sina kläder, deras upplevelser, deras berättelser..

.. men skulle aldrig få för mig att göra nåt. Då skulle det ha gått långt och uselt med mitt förhållande.

Har inga illusioner om att jag är oemotståndligt. Är ganska säker på att många utan problem skulle kunna stå emot mig.

Jag tror fortf att majoriteten av killar inte skulla kunna stå emot att dopa fel.

Nu är det inte "Möte på krogen, knulla samma kväll"- otrohet jag nödvändigtsvis menar, många möter den de är otrogna med i den egna bekantskapskretsen, så att någonting så att säga "växer fram" (No pun intended)

Kanske har jag haft otur, eller så har min allmänt flirtiga/tillgängliga attityd brutit ner dessa "Jättekära" killar murar, men fakta är att från där jag står så är majoriteten av killar beredda att gå ett steg för långt.
Citera
2003-12-01, 23:11
Medlem
warps avatar
Killar är ju genetiskt programmerade för att "gå för långt", så man kan ju egentligen ifrågasätta moralen i att leka med dessa enfaldiga varelser. Men jag förmodar att det är kul att kunna trycka på rätt knappar. Skulle säkert också leka om jag var av "rätt" kön. En känsla av makt är aldrig fel.

Angående topic: Nja, hånglat har man ju gjort med några omöjliga gudinnor, men inte mer än så.
Citera
2003-12-01, 23:17
Medlem
L_BRUCEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lady T
Har inga illusioner om att jag är oemotståndligt. Är ganska säker på att många utan problem skulle kunna stå emot mig.

Jag tror fortf att majoriteten av killar inte skulla kunna stå emot att dopa fel.

Nu är det inte "Möte på krogen, knulla samma kväll"- otrohet jag nödvändigtsvis menar, många möter den de är otrogna med i den egna bekantskapskretsen, så att någonting så att säga "växer fram" (No pun intended)

Kanske har jag haft otur, eller så har min allmänt flirtiga/tillgängliga attityd brutit ner dessa "Jättekära" killar murar, men fakta är att från där jag står så är majoriteten av killar beredda att gå ett steg för långt.

Tror inte att det där är bundet till ett visst kön, många tjejer som påstår sig vara jättekära agerar på samma sätt. Att vara jättekär är ju ofta att vara nykär iaf för mig.

Tråden skulle ju handla om de personer som anses som omöjliga, jag antar att du misstänkte att dom du försökte förföra eller förförde inte var omöjliga.
Omöjliga personer att förföra borde ju vara homosexuella personer av motsatt kön eller nunnor?..

Jag har dock en känsla av att trådskaparen tänkte på otroligt vackra personer av motsatt kön, som kan anses som svåra att nå om man saknar utseendet, pengarna, makten eller självförtroendet..
Citera
2003-12-01, 23:30
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L_BRUCE
Jag har dock en känsla av att trådskaparen tänkte på otroligt vackra personer av motsatt kön, som kan anses som svåra att nå om man saknar utseendet, pengarna, makten eller självförtroendet..

Ok, skapade en ny tråd istället för att off-topica sönder denna.

Jag menar inte att vara överlägsen, men jag har aldrig upplevt en kille som "utanför min klass" Så jag har inga som helst erfarenheter, De killar min hjärna/kropp väljer att tända på har jag inte haft problem med,

I högstadiet var det annorlunda, men vem är inte det då
Citera
2003-12-01, 23:41
Medlem
L_BRUCEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Ok, skapade en ny tråd istället för att off-topica sönder denna.

Jag menar inte att vara överlägsen, men jag har aldrig upplevt en kille som "utanför min klass" Så jag har inga som helst erfarenheter, De killar min hjärna/kropp väljer att tända på har jag inte haft problem med,

I högstadiet var det annorlunda, men vem är inte det då

Så tror jag dom flesta tänker, det är ju ändå så det funkar... Varför ser man annars sällan fula tjejer tillsammans med snygga killar?

Ja, högstadiet kan ju vara en lärorik period på många sätt...
Citera
2003-12-02, 21:46
Medlem
THEIDFs avatar
Med tråden menade jag, som i filmen jag nämde, typ rektorns dotter som är fin i kanten. Eller kanske någon från överklassen, om man själv är lite arbetarklass. Ja, ni fattar säkert.. Sådana som man trodde aldrig skulle göra det med en. Eller för den delen.. otroligt snygga personer.. som någon signatur skrev.
Citera
2003-12-02, 23:51
Medlem
Varför knulla omöjliga brudar när det finns överflöd av möjliga brudar?
Citera
2003-12-03, 00:07
Medlem
TomBombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majskolv

Prestige tror jag..
Citera
2003-12-03, 13:29
Medlem
THEIDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majskolv

För att dom omöjliga oftast är otroligt mycket snyggare än dom möjliga.. Och prestigen så klart, som TomBombadill sa..
Citera
2003-12-03, 13:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera

Eller så umgås du helt enkelt bara med fel folk?

Åter till ämnet; Med eller utan våld?
Allvarligt talat så vet jag inte om jag har ansett någon vara speciellt "omöjlig". Ska vara någon flata isåfall, men de har jag aldrig prövat med heller.
Visst har man väl haft några tankar på att riktigt förnedringsknulla någon liten pingstvän eller liknande, men jag har alltid kommit fram till att det nog är mer förenat med fara än bara nöje.
Citera
2003-12-03, 14:03
Bannlyst
Min första tjej. Hon var fan i mig helt omöjlig i ett halvår.
Sen hände det grejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in