Citat:
Ursprungligen postat av Dawnrider
Tror att det varierar mycket på person från person kära du..
.. har varit med om både det ena och det andra .. efter en viss initiell 'rush' av självbelåtenhet så drar man till sig kroppsdelen/knuffar undan handen och ler trevligt.
Tjejer tror verkligen att de är oemotståndliga? Tycker om att prata med dem, hur de luktar, hur de klär sig. Hur de passar i sina kläder, deras upplevelser, deras berättelser..
.. men skulle aldrig få för mig att göra nåt. Då skulle det ha gått långt och uselt med mitt förhållande.
Har inga illusioner om att jag är oemotståndligt. Är ganska säker på att många utan problem skulle kunna stå emot mig.
Jag tror fortf att majoriteten av killar inte skulla kunna stå emot att dopa fel.
Nu är det inte "Möte på krogen, knulla samma kväll"- otrohet jag nödvändigtsvis menar, många möter den de är otrogna med i den egna bekantskapskretsen, så att någonting så att säga "växer fram" (No pun intended)
Kanske har jag haft otur, eller så har min allmänt flirtiga/tillgängliga attityd brutit ner dessa "Jättekära" killar murar, men fakta är att från där jag står så är majoriteten av killar beredda att gå ett steg för långt.