Nu är det så att jag hade sex med en flicka , både oral och vanligt.
Upptäckte lite senare , kan ha kommit tidigare blåsor på överläppen(Munnen) , haft detta i ungefär 7 månader(som jag vet att jag har haft det) nu utan att kolla upp det.. Om det inte hade varit för att inte blåsorna "Försvinner" så känns det nästan som jag har herpes.
Försökt klämma dom och skära bort blåsorna på överläppen (Inget händer , dom försvinner inte ens , dom bara ligger under huden) dom men inget funkar , dom försvinner inte!
Det är svår att se blåsorna , du ser dom bara bra om du gapar så gott du bara kan! Annars märks dom knappt , kan vara i starkt ljus som man kan se dom om man vet vad man ska kolla efter.
Så om ni har någon idé om va detta kan va , är lite orolig att om jag har herpes , men känns ju inte som det eftersom blåsorna inte försvinner , dom är där hela tiden.
Som sagt , blåsorna FÖRSVINNER INTE , det oroar mig som mest... (Kan vara mindre synliga ibland , men man ser dom fortfarande)
Skulle vara grymt snällt om ni kan hjälpa mig
Tack i förhand.
EDIT: Upptäckte innan idag (Glömde nämna det i texten , att jag hade ont i tandköttet + att jag har en lite "Vit" cirka 1mm blåsa på insidan av kinderna , som såg ut att vara röd runt om , svider om man tar på den osv... men kan vara för att jag kanske bitit mig själv... Have no idea
Kanske blev en väldigt konstig text men jag vill bara ta reda på vart det är men vågar inte kolla upp det.