Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-07-29, 05:40
  #457
Medlem
Rottweilerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s0ciopaten
Indeed det gör jag. Han har redan lyckats ha sönder två krukor, jag bara väntar på nästa kras.

hehe katter alltså! Det värsta är att man inte kan bli arg på den heller! Det räcker med att de ger en en blick, så försinner ilskan!
Citera
2009-07-29, 12:54
  #458
Medlem
Idiadors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s0ciopaten
Det mest ironiska i det hela är ju att jag börjar agera empatiskt igen efter att jag slutat med tabletterna. Fan. Nu kommer livet bli komplicerat igen.

Livet blir inte komplicerat för att du känner empati, snarare tvärtom. Jag tror nog att det är din föreställning som gör det komplicerat. Det blir vad man gör det till, liksom..

ps. Katter är najs..
Citera
2009-07-29, 13:34
  #459
Avstängd
s0ciopatens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idiador
Livet blir inte komplicerat för att du känner empati, snarare tvärtom. Jag tror nog att det är din föreställning som gör det komplicerat. Det blir vad man gör det till, liksom..

ps. Katter är najs..
Nej, det blir komplicerat. För nyss så sade jag att det var "ok" för mina vänner att komma hit efter att de har varit på begravning, men egentligen så vill jag bara spendera en tyst dag framför datorn då jag inte har sovit de senaste trettiofem timmarna. Kommer att bli en lång dag och återigen ett "ja" när de frågar om de får sova här.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback