• 3
  • 4
2003-11-28, 15:59
Awaiting Email Confirmation
\gros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Member-X
Jag är mer sugen på att sparka någon i arlset
tänk om någon mod eller admin kunde sparka någon väldigt hårt

Ni andra som tycker som fun måste vara cloner (clowner) eller sticklingar av något slag. Ha det bäst & låt oss idoter & annat pack vara ifred här så får ni vara ifred på MM eller EV.

Jag kan bara säga en sak - det man brukar säga i datanördvärlden: LOL! Och då menar jag verkligen det

Funsmoke: Ha inte för brottom med att ringa konstapeln blå då de kan komma helt i onödan. Ring först och främst ambulansen för din skull.

Är förvånad över att du fortfarandre sitter kvar och skriver inlägg.
2003-11-28, 16:00
Medlem
Chims avatar
Ähh sluta nu.

Jag tycker Funsmoke har tillfört mycket information till detta forum, och tycker det är synd att han drar. Kanske inte håller med han om allt men men...

Dessutom tycker jag att ni ska sluta upp med att kasta skit på varandra, alla som klagar på att funsmoke inte tillför så mycket till forumet, så låt mig fråga en sak bara, tillför ni så mycket till diskussionen då ni bara klagar på Funsmoke?

Näe ge fan i detta nu, och lås tråden.

(tar ingens sida)
2003-11-28, 16:04
\gros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chim
Ähh sluta nu.

Jag tycker Funsmoke har tillfört mycket information till detta forum, och tycker det är synd att han drar. Kanske inte håller med han om allt men men...

Dessutom tycker jag att ni ska sluta upp med att kasta skit på varandra, alla som klagar på att funsmoke inte tillför så mycket till forumet, så låt mig fråga en sak bara, tillför ni så mycket till diskussionen då ni bara klagar på Funsmoke?

Näe ge fan i detta nu, och lås tråden.

(tar ingens sida)

Jag är inte den som klagar (i denna tråd i alla fall) eller började klaga på funsmoke. Läst tråden från början? Vem har skrivit det första provokativa inlägget?

edit: lägg märke till att jag var beredd att kompromissa redan första gången jag blev angripen.
2003-11-28, 16:35
Medlem
Kashmirs avatar
Vad är det det där e forumet för något?
2003-11-28, 17:33
Gokväll..

Jag vill igentligen inte lägga mig i, men jag tycker också ni ska sluta kasta skit på varandra..
Sen vill jag bara tillägga en sak, jag vill inte nämna några namn - men jag vet att det går att lita på en av säljarna som nämns i den här tråden.

Ha de bra alla,
2047
2003-11-28, 18:09
Bannlyst
Toppen, tydligen hängdes en bra och trovärdig säljare ut, av en dryg liten 14 som ville göra sig viktig.
2003-11-28, 18:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kashmir
Vad är det det där e forumet för något?

Det är ett mycket bättre forum om droger.
http://www.elftevaningen.org/

Fler aktiva medlemmar, bättre information, färre idioter och
seriöst skött med bra stödfunktioner som faktiskt fungerar
tillskillnad från FB.
2003-11-28, 18:30
Medlem
Fonuss avatar
Jag tror jag ska regga mig på våning 11 med tanke på min tidigare fråga i annan tråd.
2003-11-28, 18:38
\gros avatar
drogförsäljning på flashback är totalt förbjuden. om funsmoke anser sig ha problem med att jag hjälper till att "rensa" forumet från otillåtet innehåll så kan du mycket väl hålla dig till ditt forum på EV där moderatorer som Westling framstår som rena änglar. Jag tänker respektera regler på FB och ditt gnäll ändrar inte på min åsikt.
2003-11-28, 18:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av \gro
drogförsäljning på flashback är totalt förbjuden. om funsmoke anser sig ha problem med att jag hjälper till att "rensa" forumet från otillåtet innehåll så kan du mycket väl hålla dig till ditt forum på EV där moderatorer som Westling framstår som rena änglar. Jag tänker respektera regler på FB och ditt gnäll ändrar inte på min åsikt.

Tut tut

Tomhuvud pratar igen

Var det inte tur att du lyckades skvallra för mamma (eller vad
du nu kallar din Shemale) med din fina postning? Du fick väl din
kola och lite smisk som belöning
2003-11-29, 11:30
Medlem
Verkligen givande drogdiskussion!
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera