• 1
  • 2
2003-11-28, 06:14
Awaiting Email Confirmation
\gros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefancrime
Hejsan är du intresserad av att köpa svart afghan hash? det är inte så vanligt med stora mängder av denna sort i sverige men den är på väg in nu.

Om du är seriös och är intresserad av att köpa så kostar det 4000kr hg eller 35 000kr för ett kg.

Hör av dig till lalala

Mvh
M

Nån annan som fått brev från detta pucko?
2003-11-28, 06:27
Medlem
assdestructors avatar
Ja, man köper nog ett kilo av en snubbe man träffat på internet. Mycket troligt.

Stefancrime: Visst serrö, sätt in pengarna på det här kontot så skickar jag ett kilo på posten.

Kan lika gärna vara FMN som leker detektiver, DÖD ÅT DEM!
2003-11-28, 07:15
\gros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av assdestructor
Ja, man köper nog ett kilo av en snubbe man träffat på internet. Mycket troligt.

Stefancrime: Visst serrö, sätt in pengarna på det här kontot så skickar jag ett kilo på posten.

Kan lika gärna vara FMN som leker detektiver, DÖD ÅT DEM!

Osanolikt att nån organisation är så pass dum för att göra så. Dessutom är det förbjudet enligt lagen att uppmana till brott av detta slag.
2003-11-28, 08:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av \gro
Osanolikt att nån organisation är så pass dum för att göra så. Dessutom är det förbjudet enligt lagen att uppmana till brott av detta slag.

Hur kommer det sig att du känner dig tvungen att posta det publikt? Jag tycker inte att några identiteter ska hängas ut på detta sätt. Går det att visa att PM används för droghandel räcker det för husransakan och beslagtagande av Flashbacks datorer. I vilket fall även din IP-adress blir tillgänglig.

Editera din postning och ta bort informationen innan någon gör en polisanmälan!

Förövrigt, köp via Internet fungerar för det mesta bra. Och ingen köper ett kilo utan att verifiera kvalitén på varorna.
2003-11-28, 09:27
\gros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunSmoke
Hur kommer det sig att du känner dig tvungen att posta det publikt? Jag tycker inte att några identiteter ska hängas ut på detta sätt. Går det att visa att PM används för droghandel räcker det för husransakan och beslagtagande av Flashbacks datorer. I vilket fall även din IP-adress blir tillgänglig.

Editera din postning och ta bort informationen innan någon gör en polisanmälan!

Förövrigt, köp via Internet fungerar för det mesta bra. Och ingen köper ett kilo utan att verifiera kvalitén på varorna.

luuugnt! Finns absolut ingen anledning till att vara så paranoid.
2003-11-28, 09:32
Bannlyst
skönt att man hann spara mailadressen, ska köpa mig ett kilo afghan tror jag.
2003-11-28, 09:47
Bannlyst
E-postadressen är fortfarande tillgänglig indirekt.

/gro är en nolla av sanslös dignitet.

Ska bli skönt när antalet pm man får här är helt nere i noll och man kan flytta helt över till EV.
2003-11-28, 10:10
\gros avatar
Citat:
E-postadressen är fortfarande tillgänglig indirekt.

/gro är en nolla av sanslös dignitet.

Ska bli skönt när antalet pm man får här är helt nere i noll och man kan flytta helt över till EV.

detta hör för övrigt till personliga påhopp men men... för det första vill jag veta hur du igentligen kommer fram till tanken att mitt avslöjande om att en idiot har skickat ett ännu mer idiotiskt meddelande till mig skulle leda till att all PM verksamhet skulle upphöra åp FB.

för det andra även om du NÅNSIN kommer att ha rätt så skulle inte låg pm verksamhet beröra mig på nogot sätt. jag är inte lika kåt på att skicka/ta emot pm till skillnad från vissa.
2003-11-28, 10:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av \gro
detta hör för övrigt till personliga påhopp men men... för det första vill jag veta hur du igentligen kommer fram till tanken att mitt avslöjande om att en idiot har skickat ett ännu mer idiotiskt meddelande till mig skulle leda till att all PM verksamhet skulle upphöra åp FB.

för det andra även om du NÅNSIN kommer att ha rätt så skulle inte låg pm verksamhet beröra mig på nogot sätt. jag är inte lika kåt på att skicka/ta emot pm till skillnad från vissa.

Gör som du blir tillsagd nolla.
2003-11-28, 10:33
\gros avatar
Citat:

Ok herre! Jag funderade nämligen på att skriva en novell av alla sexiga meddelanden du och jag skrev till varandra inklusive pm och foruminlägg. Allt detta skal präglas i form av en bok som jag ska ge ut i 500 000 ex.
2003-11-28, 10:57
Bannlyst
Har fått ett precis likadant meddelande men för några månader sedan .Kul att han fortfaranda har massa afhgan, tur jag har ca 70g

knappast köpta från honnom & jag skulle då aldrig handla från honnom.

EDIT Stavfel
2003-11-28, 10:58
Bannlyst
Citat:

Va skönt när du snart e borta
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto