2009-07-15, 20:22
Medlem
TheZoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PIL
Stackars människor, som inte vet ett skit hur samhället fungerar. Tror ni själva att hon har fått betalt? Nej, det funkar inte riktigt så i svensk media...
Tror jag har bra begrepp om hur samhället fungerar tack, hur är det med din läsförståelse har jag påstått att hon får betalt
Citera
2009-07-15, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheZoo
Tror jag har bra begrepp om hur samhället fungerar tack, hur är det med din läsförståelse har jag påstått att hon får betalt

Du skriver att om hon har tattargener gör hon vad som helst för pengar. Så vad menar du med det då, i detta sammanhang?

Edit. det är nog snarare så att du borde lära dig att skriva på ett lite bättre sätt. eller kanske lära dig att stå för vad du skriver.
Senast redigerad av PIL 2009-07-15 kl. 20:27.
Citera
2009-07-15, 20:31
Medlem
TheZoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av automat
Många i den här tråden som lärt sig ett nytt ord och gillar att använda det hela tiden.

Sen trodde jag personligen att "tattare" idag var att betrakta som svenska, eftersom de flesta släkter har bott här i ca 4-500 år. Men i rashetsarnas värld är man väl aldrig svensk om ens släkt kommit utifrån nån gång i historien...
Jo jkpg led en tung förlust då de samla packet här för deportering på senare hälften av 1600talet och deporteringen inte blev av. En tattare är tattare, är du nyfiken så fråga en tattare vad de anser själva, personligen ser jag de som svenska tattare. Det har inget med rashets att göra din okunniga skit.

Klassisk tattare http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14735.ab
Senast redigerad av TheZoo 2009-07-15 kl. 20:35.
Citera
2009-07-15, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CASHBOY
din bekant hette inte "keyser söze" va....

Nej, jag skulle nog passa mig för att göra narr av dessa killar. Ledningen sägs ha gjort en hel del tunga grejjer.. AG MC styr ju fan hela jönköpings undre värld
Citera
2009-07-15, 21:19
Medlem
Nej nu lägger jag ner att följa den här tråden. Ni har ju tappat stinget totalt. Tråkigt men det är som vanligt att det spårar ur efter 15 inlägg.
Citera
2009-07-15, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knecketroll
Nej nu lägger jag ner att följa den här tråden. Ni har ju tappat stinget totalt. Tråkigt men det är som vanligt att det spårar ur efter 15 inlägg.

Kan inte annat än hålla med..trodde inte tråden var att dryga sig mot varandra utan en vettig tråd..MER SNACK OM MISSHANDELN OCH SAKER RUNT OMKRING!!
Citera
2009-07-15, 22:23
Medlem
CASHBOYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mmmtjo
Nej, jag skulle nog passa mig för att göra narr av dessa killar. Ledningen sägs ha gjort en hel del tunga grejjer.. AG MC styr ju fan hela jönköpings undre värld

ofaan då är dom är typ kriminella och farliga...får skicka in en ansökan om skyddad identitet då...om dom nu hjälpt dennis ut ur landet är han deras "hang around sjärtgosse"....
Citera
2009-07-15, 22:29
Medlem
fotsvampshorans avatar
Finns det ingen här som kan ta fram lite fakta om killarna så kan man få sig en egen uppfattning.
Kan man inte få tag i domstolsbeslut eller liknande.

Vet vem den avlidne va ytligt kan bara säga synd att det inte var hans kusin istället.
Citera
2009-07-15, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bage
Offret gick visst emellan då den försvunna häktade bråkade med hans vän och blev stucken ett flertal gånger över hela kroppen bla nästan på hals pullsådren och i huvudet. ska ha blivit döds hotad ett flertal gånger på senare tid!! kanske för att han vittnade?!?..någon som vet mer?

nej så var de inte, som jag fattat de blåste han denis och han ville ha tillbaka det han blivigt blåst på, o han är av typen som löser sådant med våld, han höll långt fram på bladet på kniven för att de inte skulle bli allvarligare skador, emanuel gick inte imellan, det var han som skapat situationen.
Citera
2009-07-15, 22:52
Medlem
matte03s avatar
Är det sant att han hade flera KK:sar?
Citera
2009-07-15, 22:52
Medlem
TheZoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baloo63
du skrev ju så här!!!!!!!!! Journalisterna är helt utan skrupler och kan säkert dupera henne att hon måste träda fram, synd och lasta morsan för det, trots allt har hon ju tattargener så hon är ursäktad. (tattargener=dum i huvudet och gör vad som för pengar)
så med dom orden menar du att alla tattare är dumma i huvudet eller!!!!!
Ingen jobbar vid NASA nej. Tog det slut på utropstecken?
Citera
2009-07-15, 22:54
Medlem
baloo63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheZoo
Ingen jobbar vid NASA nej. Tog det slut på utropstecken?
tappade du din skrivförmåga nu eller kan du inte svara på min fråga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in