Citat:
Ursprungligen postat av Flashbomben333
Det var bra att du kom in här och ger din story om hela Dennis uppväxt här från nyfödd,fram tills nu,för hela denna diskussion har förvandlats till en lekstuga,som definitivt har gjort stort avsteg i från ämnet.Men Dennis måste veta att det som han har gjort kommer tyvärr att ligga honom i fatet en lång tid med allt vad det innebär,och har man gjort en hemsk sak som att tillsammans med 2 olämpliga kamrater mörda Emanuel som han och hans kamrater gjorde så får de helt enkelt ta ett mycket stort personligt ansvar,genom att stå för sitt kast.
Hade inte din kompis Dennis börjat att strula redan då när han gick på skola,enligt ett inlägg som är skriven av andra nickar som har fått vetskap om det, så hade han varit en bra medborgare,men han gjorde som bekant ett dåligt val när han strulade redan under tiden han gick på gymnasiet.Sedan så är det inte meningen att hans anhöriga ska behöva lida genom att folk kastar skit på dom,men anhöriga till Emanuel som mördades har det inte lätt,de har fått lida rejält genom den sorg och saknad av sin son Emanuel,men även Emanuels kamrater har fått lida genom den sorg de känner efter deras kompis Emanuel,som mördades brutalt den 11 juli
Ja, jag menade att det vore skönt för alla inblandade att få ett slut på allt detta...även för Es familj och vänner. Kan inte föreställa mig hur det känns att förlora en anhörig eller vän så.
Jag säger inte att jag vet allt om D eller hans uppväxt från nyfödd, för det gör jag inte.
Allt jag ville få fram var hur han var mot sina vänner, dom han umgicks med. Och emot sina vänner var han aldrig elak eller något, så vitt som jag vet. Han brukade t.o.m hjälpa mig med diverse uppgifter man fick i skolan
Han var som vilken vän som helst...
Men som sagt detta är bara vad jag tycker om en gammal vän och jag tycker fortfarande att det var dumt gjort, men att gjort är gjort.
Allt man får hoppas på nu är att det klaras upp så att folk kan gå vidare.