2003-11-26, 23:27
Medlem
mobbads avatar
När jag testade 2c-e för första gången vilket var min andra hallucinogena upplevelse, och även den starkaste så uppkom ett litet problem.

Allt var häftigt och så, tills den punkten jag kom och tänka på en tripprapport jag läste nån gång innan att en person såg sig själv som djävulen i spegeln.
Då så när jag tittade på min kompis så såg han ut som en ond djävul. Jag blev vettskrämd och kunde inte kolla honom i ögonen resten av natten.

Jag hade tänkt och köra igen i helgen, nu har det kanske gått 3 veckor sen jag tog det. Och jag är rädd att jag kommer se honom som djävulen igen.

Skulle inte sitta fel med några tips från folk om hur jag kan undvika det på något sätt. Det är rätt svårt att undvika tanken igen.
Citera
2003-11-26, 23:32
Bannlyst
det har väl mera med psyket att göra? när man får för sig nått så fastnar man oftare i tanken när man tar droger.. röker du hash så märker du det.. hehe
Citera
2003-11-26, 23:59
Medlem
Unbalanceds avatar
Precis det är ju så lätt om man tänker på något att just fastna just vid det .
För mig hände ofta förr när jag rökte att jag fastnade kring tankarna om allt negativt som hänt .
Men man måste koncentrera sig på något annat, eller bara sluta tänka
Ska nog gå bra det där med 2c-e bara du inte tänker på det hela innan och under ruset .

Mvh U
Citera
2003-11-27, 08:21
Medlem
Nemesis1s avatar
Vi får inte utesluta möjligheten att hans kompis verkligen är djävulen på riktigt...
Citera
2003-11-27, 09:28
Medlem
porrpumpans avatar
Nemesis1: hahaha

Detta med djävul osv har jag också fått. Men jag tycker inte det är särskilt läskigt längre, tyckte det var det första gången. Då blev man rejält skrämd. Nu för tiden brukar jag och mina tripp polare försöka skrämma varandra bara för skojs skull. Man sätter på en sjuk låt, typ Silent Hill 3 musik eller nåt och sen glor man den andra i ansiktet. Sen blir det ganska sjuka hallucinationer
Citera
2003-11-27, 09:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av porrpumpan
Nemesis1: hahaha

Detta med djävul osv har jag också fått. Men jag tycker inte det är särskilt läskigt längre, tyckte det var det första gången. Då blev man rejält skrämd. Nu för tiden brukar jag och mina tripp polare försöka skrämma varandra bara för skojs skull. Man sätter på en sjuk låt, typ Silent Hill 3 musik eller nåt och sen glor man den andra i ansiktet. Sen blir det ganska sjuka hallucinationer

lol

Klä ut er oxå
Citera
2003-11-27, 10:34
Bannlyst
[quote=mobbad]jag läste nån gång innan att en person såg sig själv som djävulen i spegeln.
Då så när jag tittade på min kompis så såg han ut som en ond djävul. Jag blev räddQUOTE]

Jävla kyckling!!! När jag ser jävulen blir jag glad och gör min satanitiska markolio dans och sjunger mera mål....

Det bästa du kan göra är att ha ljust omkring dig... Ljus sprider glädje... Om du är en feg rått som blir rädd av lite jävular så tänk dig alla jävlar som finns på riktigt då...

GÖRAN PERSSON, TERMINATOR (ARNOLD), SILVESTER STALLONE, BIG BROTHER HORORNA ETC ETC är inte det lite mer skrämmande???
Citera
2003-11-27, 20:40
Medlem
porrpumpans avatar
Funsmoke: Mjaa kanske lite överdrivet. Vi har jävligt kul åt varandra som det är .
Citera
2003-11-28, 00:05
Medlem
konztigs avatar
Be till gud!
Citera
2003-11-28, 00:37
Medlem
nxstys avatar
När jag trippar tycker jag att jag ser alla som det dom verkligen är
Citera
2003-11-28, 01:18
Medlem
konztigs avatar
Människor väljer själva om de vill påverkas av det onda el. goda.
Själv väljer jag det goda, men det är svårt att stå emot frestelser.
Det kanske inte var nåt svar på det du skrev!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in