Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
Ja, och det lär snart ha kommit hit ytterligare 1000 liknande somaliska flockar.
Jag ser tyvärr bara två alternativ, antingen avrättar man dom, eller så kör man ut dom ur landet.
Så fort man går ut genom dörren så ser man horder av somalier som driver omkring.
Ja. Det där är en annan sak som jag har funderat över.
Förmodligen så kommer någonting att göras åt denna invandring i framtiden, det säger sig självt. Låt oss förutspå att vi stänger portarna för svartingarna;
Vad händer med alla de som redan är inne? De kommer ju fortsätta leva på sina bidrag, fotsätta begå brott och våldtäker. Fortsätta att försöka sig med varandra och andra idiotsvenskar. Även om vi kanske portar dem i framtiden så kanske det redan är 'för sent' eftersom vi hann ta in tillräckligt många innan vi ändrade invandringspolitiken. Jag tror att Sverige inte bara behöver stänga sina gränser utan också skicka hem en bra massa jävla äcklig dödvikt som befinner sig här nu. Notera att jag pratar om bidragsinvandrare och annat äckelsmuts, inte integrerade invandrare som sköter sig (från väst). 100% rasist är jag inte. Tyvärr.
Vad jag egentligen vill göra tänker jag inte säga eftersom det inte spelar någon roll och kommer aldrig hända.