2009-07-09, 17:48
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlphaParkas
Med andra ord så har svartskallar ingen inbyggd "pliktkänsla" som alla andra européer har. Så då är frågan. Varför släpps de in?

Inbyggd var väl fel ord, jag menar att det är kulturellt betingat. Det är alltså inte genetiskt. Det kan man enkelt se genom att det såklart finns invandrare från hela världen boendes i Sverige som har den pliktkänslan. Jag tror nog att de i deras hemländer har en moralkodex när det gäller frågor som att försörja sig eller att inte be om oförtjänt och obefogad hjälp. De har dock troligtvis en inställning med sig som säger att om en främling erbjuder dig något gratis och insisterar på att du ska ha det så är det bara att ta emot.
Citera
2009-07-09, 17:55
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrB_DnD
Varenda barn och pensionär kostar mer än de drar in till samhället. Skall vi inte bara avrätta alla?

Eller så räknar samhället med att få detta tillbaka när de växt upp och blivit produktiva vuxna. Det är min förhoppning. En bra far har större chanser att ge bra barn.

Skillnaden är att den Svenska befolkningen som du pratar om har säkerligen betalat in till systemet det som dom plockar ut senare.
Barnbidragen får man kanske jobba in senare beroende på hur unga föräldrarna är.
Men denna somalier kommer aldrig att kunna bli en tillgång för det Svenska samhället.
Bara en tärande parasit med likaså tärande fru och så kallade "barn".
DNA-testa samtliga familjemedlemmar.
Citera
2009-07-09, 18:06
Medlem
TheZoos avatar
Rätt skönt att det krävs ca 25 Svenssons som arbetar och betalar skatt för att täcka denna familjs månadskostnad, men då ska skatten gå oavkortat till våra stackare från somalia. Helt ok att så många jobbar för att ta hand om våra nya goa vänner.
Citera
2009-07-09, 18:08
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Den svenska modellen förhindrar naturen att reducera somaliernas antal. Det är som att föda upp hyenor i en skyddad miljö och mata dem för att sedan släppa ut dem i samhället. Livsfarligt och självdestruktivt.
Citera
2009-07-09, 18:13
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheZoo
Rätt skönt att det krävs ca 25 Svenssons som arbetar och betalar skatt för att täcka denna familjs månadskostnad, men då ska skatten gå oavkortat till våra stackare från somalia. Helt ok att så många jobbar för att ta hand om våra nya goa vänner.
Ja, och det lär snart ha kommit hit ytterligare 1000 liknande somaliska flockar.

Jag ser tyvärr bara två alternativ, antingen avrättar man dom, eller så kör man ut dom ur landet.

Så fort man går ut genom dörren så ser man horder av somalier som driver omkring.
Citera
2009-07-09, 18:20
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
Ja, och det lär snart ha kommit hit ytterligare 1000 liknande somaliska flockar.

Jag ser tyvärr bara två alternativ, antingen avrättar man dom, eller så kör man ut dom ur landet.

Så fort man går ut genom dörren så ser man horder av somalier som driver omkring.

Ytterligare ett exempel på varför man ska lära sig hur man, på lagligt sett naturligtvis, betalar så lite skatt som möjligt....
Citera
2009-07-09, 18:27
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Ytterligare ett exempel på varför man ska lära sig hur man, på lagligt sett naturligtvis, betalar så lite skatt som möjligt....
Absolut. Det här landet tycks satsa hårt på konceptet att alla svenskar ska betala allt dom äger i skatt, och import av blattar som får leva i lyx på det man stjäl från svensken.

Det är en tidsfråga innan man lämnar landet permanent. Det kan bara gå utför.

Sverige har på kort tid gått från ett av dom rikaste länderna i världen till ett av dom fattigaste i Västeuropa.
Citera
2009-07-09, 18:30
Medlem
trombals avatar
Som nån sa :
"Man skulle flytta till ett land där dom inte tar in sådana jävlar!"

För 1000 år sedan gick både skandinaver och afrikaner ner till floden för att tvätta och hämta vatten......

Afrikaner i stort vill inte jobba och bidra till samhället., även om dem blir erbjuden jobbmöjlighet. Ingen.
Citera
2009-07-09, 18:34
Bannlyst
hur ska man ta itu med dessa bidragstagare och äckel? utvisa dom går knappast inte då dom har svenskt medborgarskap, att sätta föräldrarna i arbete går heller inte då det är stor brist på arbeten. hellst skulle jag vilja avrätta dom men det anses nog vara en drastisk metod av politikerna
Citera
2009-07-09, 18:35
Medlem
Wraths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syntronex
det var våra förfäder som åkte ner och kolonisierade och tog dem som slavar, det är därför dom är fatiga idag, därför är det vår plikt att ta hit och betala för dom tycker jag.
Kan inte alla svartingar flytta hem till dig då? Sen kan du och dom som tycker som du även betala alla utgifter som kommer med dom.
Citera
2009-07-09, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo

Ja. Det där är en annan sak som jag har funderat över.

Förmodligen så kommer någonting att göras åt denna invandring i framtiden, det säger sig självt. Låt oss förutspå att vi stänger portarna för svartingarna;

Vad händer med alla de som redan är inne? De kommer ju fortsätta leva på sina bidrag, fotsätta begå brott och våldtäker. Fortsätta att försöka sig med varandra och andra idiotsvenskar. Även om vi kanske portar dem i framtiden så kanske det redan är 'för sent' eftersom vi hann ta in tillräckligt många innan vi ändrade invandringspolitiken. Jag tror att Sverige inte bara behöver stänga sina gränser utan också skicka hem en bra massa jävla äcklig dödvikt som befinner sig här nu. Notera att jag pratar om bidragsinvandrare och annat äckelsmuts, inte integrerade invandrare som sköter sig (från väst). 100% rasist är jag inte. Tyvärr.

Vad jag egentligen vill göra tänker jag inte säga eftersom det inte spelar någon roll och kommer aldrig hända.
Senast redigerad av juanteres 2009-07-09 kl. 18:57.
Citera
2009-07-09, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wrath
Kan inte alla svartingar flytta hem till dig då? Sen kan du och dom som tycker som du även betala alla utgifter som kommer med dom.

hallå! jag skrev KOLLEKTIVT ansvar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in