2009-07-09, 15:43
Bannlyst
Vilken svensk familj tjänar 210,000 i månaden? Även om både make och maka är högavlönade och jobbar arslet av sig?

Men en äcklig jävla neger som inte kan göra annat än att knulla fram äckliga negerungar lever på 210,000 i månaden i bidrag?

Sverige är ett sinnessjukt land! En förändringmåste ske. Med vapenlek!
Citera
2009-07-09, 15:45
Medlem
BrB_DnDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Och hur fan har du tänkt dig att en Somalier ska kunna dra ihop tillräckligt med pengar för att försörja sin familj alldeles själv?
Det ska till en fet inkomst för att hålla den familjen med livets nödtorft.

Varenda barn och pensionär kostar mer än de drar in till samhället. Skall vi inte bara avrätta alla?

Eller så räknar samhället med att få detta tillbaka när de växt upp och blivit produktiva vuxna. Det är min förhoppning. En bra far har större chanser att ge bra barn.
Citera
2009-07-09, 15:45
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juanteres
Fyfan.. Helt jävla sjukt!

Det första jag tänker på är mina framtida barn. Vad skall hända med dem? Våran generation kommer klara oss galant, och det är inte säkert att det är "kört" om 50 år heller här i Sverige. Men det kommer vara smockfullt med blattar och svartingar överallt. Jag vill inte att mina barn ska få växa upp i ett sånt samhälle, speciellt inte om jag får en dotter.

Hoppas det blir raskrig. Helt allvarligt. Vi skulle behöva köra ned svartingarna 100 år bakåt i tiden, snart går det ju för långt. Vi har ju sett hur det går om man låter dom springa runt fria.
Från 220 miljoner eller så 1950 till strax över en miljard 2010. http://en.wikipedia.org/wiki/File:World_population_(UN).svg

Något i mig sa att dina siffror var lite låga...

Det är det största problem den vita rasen står inför idag. Det är därför av största vikt att vi eftersträvar ett rasrent samhälle och att negern hålls i Afrika och att populationerna hålls under kontroll.

Om en negerfamilj eller några hundra tusen dör spelar ingen roll. Därför ska man inte acceptera asyl. Spelar ingen som helst roll ifall dom blir slaktade i sina hemländer, vilket dom förmodligen inte alls blir. Vill dom slåss är det deras problem.
Citera
2009-07-09, 15:48
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iquba
Visst är det mycket pengar. Men man kan ju inte bara värdera allt i pengar.
Tänk hur värdefullt det ska vara för familjen att kunna bo i ett säkert hem där dom känner sig trygga.
Deras erfarenheter från Somalia lär ju inte vara så jävla mysiga heller.
Sen tror jag att dom troligtvis kommer känna någon kärlek/tacksamhet till Sverige som gav dom denna chans att leva ett värdigare liv.

Svensk blåögdhet och godhetsonani har aldrig blivit bättre beskrivet än så, och på ett väldigt koncist sätt. Du hann med alla de 3 viktiga punkterna:

1. Pengar är inte viktigt, allt får kosta, så länge det inte är mina pengar som slösas.
2. De som kommer hit kommer alltid från miserabla eller rent av traumatiserande förhållanden.
3. De kommer att vara tacksamma och återgälda tjänsten.

Facepalm.
Citera
2009-07-09, 16:02
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iquba
Deras erfarenheter från Somalia lär ju inte vara så jävla mysiga heller.

Från artikeln:

Citat:
I hemlandet hade Isse Dahir Hassan det gott ställt. Han hade ett stort hus och en gård intill floden i huvudstaden Mogadishu.
Citera
2009-07-09, 16:04
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khapi
Från artikeln:

Men hans senaste erfarenheter lär inte vara så goda. Det pågår ett stort krig där, utbredd fattigdom, många flyktingar etc.
Citera
2009-07-09, 16:14
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Nobelpris? Jag hoppas på att det blir lovande fotbollsspelare av dom, tycker det är ont om lovande spelare med somalisk bakgrund. Gäller även i somalia

Det bästa en somalier kan bli är busschaufför och de suger de hårt på kan jag säga. Det andra är taxislusk.
Citera
2009-07-09, 16:18
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Men hans senaste erfarenheter lär inte vara så goda. Det pågår ett stort krig där, utbredd fattigdom, många flyktingar etc.

Vilket inte han drabbades av eftersom han var välbeställd och flyttade (inte flydde) därifrån när det blev för mycket.
Citera
2009-07-09, 16:29
Medlem
HeirofOdins avatar
Det är så sjukt att man blir förbannad! Häpen? Inte det minsta! I det här landet krävs det att man dreglar litet lätt i vänster mungipa ifall man är politiker.

Vi lägger våra skattepengar på dessa fantomer inom raketforskning... Istället för att städa innanför egna dörren: Vi har en missbrukarvård som är bedrövlig. En äldreomsorg som är till och med sämre. Sjukvården misstror jag något oerhört. Människor utan arbete (svenskar) som inte får en ersättning på MÅNADER från A-kassor, en försäkringskassa som är så dålig att jag tror att även de som jobbar där skäms!

Så underbart att lägga surt förvärvade skattepengar ifrån Dig, Mig oss alla på dessa underbara människor!
Citera
2009-07-09, 16:37
Medlem
Masingas avatar
Kommer ni ihåg de 2 somaliska kvinnorna som medverkade i "Debatt" för en tid sedan? En av dessa hävdade att hon bott i Sverige i 9 år och hade bara arbetat 1 månad utav dessa, det vittnar om vad de bidrar med i samhället. Sen uttryckte hon på den sämsta svenskan jag någonsin hört "vi vill jobb"

Att bättra på sin svenska under alla dessa år var givetvis inte ett alternativ

Jävla skitfolk, ut med dom.

Har man sett en somalier har man sett alla. Samma skit överallt. De bidrar sällan med ngt så varför ta in dem? Kan man inte kalkylera vilka typ av folkgrupper som tenderar att komma i arbete och selektivt ta in dessa?
Senast redigerad av Masinga 2009-07-09 kl. 16:44.
Citera
2009-07-09, 17:21
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Kommer ni ihåg de 2 somaliska kvinnorna som medverkade i "Debatt" för en tid sedan? En av dessa hävdade att hon bott i Sverige i 9 år och hade bara arbetat 1 månad utav dessa, det vittnar om vad de bidrar med i samhället. Sen uttryckte hon på den sämsta svenskan jag någonsin hört "vi vill jobb"

Att bättra på sin svenska under alla dessa år var givetvis inte ett alternativ

Måste man inte jobba, så måste man inte. Måste man inte lära sig språket, så måste man inte. Det är inte svårare än så. För att uppoffra sig (göra saker man inte behöver göra) så måste man vara indoktrinerad i den svenska pliktkänslan. Men svenskar indoktrinerar ingen invandrare, inte heller försöker de övertala dem att ändra på sig. Då blir det så här. Tyskar skulle göra likadant i Sverige om det inte fanns en likadan pliktkänsla inbyggd i den tyska mentaliteten.
Citera
2009-07-09, 17:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Khapi
Måste man inte jobba, så måste man inte. Måste man inte lära sig språket, så måste man inte. Det är inte svårare än så. För att uppoffra sig (göra saker man inte behöver göra) så måste man vara indoktrinerad i den svenska pliktkänslan. Men svenskar indoktrinerar ingen invandrare, inte heller försöker de övertala dem att ändra på sig. Då blir det så här. Tyskar skulle göra likadant i Sverige om det inte fanns en likadan pliktkänsla inbyggd i den tyska mentaliteten.

Med andra ord så har svartskallar ingen inbyggd "pliktkänsla" som alla andra européer har. Så då är frågan. Varför släpps de in?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in