2009-07-10, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Det här handlar inte om antal barn eller vem som skall försörja barnen eller vad den egentliga kostnaden är. Det handlar om människorna. De är svarta. Nassarna här är rädda för desssa människor och hittar på allt möjligt som på något sätt skall förminska dessa svarta människor som de aldrig har träffat.

Nej, det handlar om kostnaden. Om de kunde försörja sina barn själva så hade vi realister inte varit lika förbannade, eller hur? Har du spräckt skallen så din intelligens är allvarligt skadad?

De flesta rasister är också just rasister efter att de har sett hur fin den riktiga mångkulturen är. Men vad vet du om det? Jävla pajas som tror han vet något om invandring.

Kan du ta bort bilden please, jag kräks nästan varje gång jag ser den.
Citera
2009-07-10, 13:42
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Det här handlar inte om antal barn eller vem som skall försörja barnen eller vad den egentliga kostnaden är. Det handlar om människorna. De är svarta. Nassarna här är rädda för desssa människor och hittar på allt möjligt som på något sätt skall förminska dessa svarta människor som de aldrig har träffat.

Vad finns det för poäng/intresse för svenskar att finansiera en somalisk familj egentligen?

..och snälla kör inte en emotionell "vi vill hjälpa andra"-floskel nu. Det vill vi icke!

Det är pengar ner i toaletten. Att de är svarta spelar naturligtvis in då de är främlingar. Hellre försörja en parasit som man är släkt med än en parasit som kommer från en främmande exotisk region, men det optimala är ju naturligtvis att inte behöva försörja parasiter öht. Men måste man välja så betalar jag hellre för soss-Börje än soss-Muhammed.
Senast redigerad av Nalin_Pekgul 2009-07-10 kl. 13:44.
Citera
2009-07-10, 14:05
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juanteres
+1
Då kan vi enas om det. Men alla svenskar i det här landet har fortfarande knappast någon möjlighet till att ha råd med barn.

Det beror ju på vad man menar med att ha råd, som sagt så kommer ingen kastas ut på gatan så överlever gör man alltid

Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
Eller så håller du truten, troll

Haha härligt när folk inser att dom har fel, pajas
Citera
2009-07-10, 14:39
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nalin_Pekgul
Vad finns det för poäng/intresse för svenskar att finansiera en somalisk familj egentligen?

..och snälla kör inte en emotionell "vi vill hjälpa andra"-floskel nu. Det vill vi icke!

Det är pengar ner i toaletten. Att de är svarta spelar naturligtvis in då de är främlingar. Hellre försörja en parasit som man är släkt med än en parasit som kommer från en främmande exotisk region, men det optimala är ju naturligtvis att inte behöva försörja parasiter öht. Men måste man välja så betalar jag hellre för soss-Börje än soss-Muhammed.

Poängen är att det utvecklar världen att hjälpa andra. En person som tror att det bästa för världen är att hjälpa andra startar inte krig. Personer som inte tänker i sådana banor startar krig så fort det tar emot. Dessa personer tänker, ju mer mark och rikedom jag har destå bättre för mig och mina egna. Enda sättet att få mer mark och komma åt rikedomen är att starta krig och erövra det. Personligen så tror jag att vi hade redan haft ett tredje världskrig om dom mänskliga rättigheterna inte hade kommit till. Att Zarkosy nästan beordrade Renault att stänga fabrikerna i Tjeckien för att det skulle gynna fransmännen är egentligen ett första steg i ett krig. Det hade förmodligen blivit en kedja av sådana förslag och som till sist skulle mynna i ett storskaligt krig som enda lösningen.
Citera
2009-07-10, 14:48
Medlem
Somalier

http://www.bgf.nu/faktabanken/bidrag/bidrag2005-07.html

Ja ja det är en del pengar
Citera
2009-07-10, 14:53
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av le7xusan
http://www.bgf.nu/faktabanken/bidrag/bidrag2005-07.html

Ja ja det är en del pengar

Bara 5,5 miljarder!
Det var en nyhet för mig, visar bara hur en del vill manipulera.

Normalt får man ju höra siffror på 100-300 miljarder.
Citera
2009-07-10, 14:56
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Bara 5,5 miljarder!
Det var en nyhet för mig, visar bara hur en del vill manipulera.

Normalt får man ju höra siffror på 100-300 miljarder.

På kostnaden för invandringen. Inte kostnaden för socialbidrag.
Citera
2009-07-10, 15:08
Medlem
invandring

Ja detta var 2007 har nog ökat efter det
Citera
2009-07-10, 15:11
Medlem
Apspektakels avatar
Satan ta mig det var inte lite det!
Det är ju en hyfsad årsinkomst i månaden för fasiken!
Det finns ju inte en snöflingas chans i helvete att det svenska samhället någonsin kommer att få se dessa pengar igen, tvärt om så lär det bara gå åt mer och mer och med.
Citera
2009-07-10, 16:08
Bannlyst
Om de nu kostar så mycket, varför får de leva i en så ful lägenhet och så fula möbler?

Jag tror knappast dessa summor är sanna.
Citera
2009-07-10, 16:08
Medlem
Apspektakels avatar
Jag kan inte i min vildaste fantasi förstå vart alla dessa pengar går.
Är det någon som kan göra en uppskattning på vad det är som kostar så mycket pengar egentligen?
Citera
2009-07-10, 16:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
Jag kan inte i min vildaste fantasi förstå vart alla dessa pengar går.
Är det någon som kan göra en uppskattning på vad det är som kostar så mycket pengar egentligen?

Samma här, jag kan knappt spendera mer än 8000 kronor månad, knappt ens det, och så skall de spendera 210k i månaden.

Dessutom har jag flera abonnemang, många kostnader, jag köper mycket med mat, jag använder mig av flera tjänster och inte ens det gör att jag kan komma upp i mer än 8 000kronor, dom har en rutten lägenhet i förorten och så skall det kosta 210 000kr, någon sitter och ljuger här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in