2009-07-10, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Varför kommer man alltid till en punkt där rasisterna skall slänga ur sig meningar som "Men lilla idiot"? Där tar ju argumentationen slut.

Det har kommit ut med nya böcker, jovisst och Sverigedemokraterna har kommit ut med ett nytt program och jehovas har säkert någon ny skrift.
scientologerna har släppt en jädra massa böcker. (Nu med 25% rabatt, om du är sugen )

Av allt som skrivs på bok så är det du som bestämmer vad som är rätt och vad om är fel va? De som inte tycker som du är ju hjärntvättade som du tidigare sa till mig.

Du är immun mot vetenskap eller vad?

Vilken ful tjej på din avatar.
Citera
2009-07-10, 01:50
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
IQ är ju relativt den miljö man bor i tror jag.
Skicka ett par pers med IQ 200 så får vi se hur dom klarar sig i bushen.
Enligt deras IQ skala så kommer dom hamna på 0.
Man undrar ju egentligen vem som är smartast, dom som håller på och förstör jorden eller dom som lever i symbios med den.

Nu är vi ju inte i bushen utan i Sverige och ska hitta på hittepåjobb till mor och far i trådstarten.
Kärringen får väl hållas hemma till föräldrapenningen tar slut och sedan in med ungen på dagis för att söka jobb på heltid precis som arbetslösa Svenskar.
Citera
2009-07-10, 01:53
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juanteres
Du är immun mot vetenskap eller vad?

Vilken ful tjej på din avatar.

Varför skulle jag vara det?
Varför hoppar du på mig om min avatar? Är det att visa respekt enligt dig?
Eller du kanske inte behöver visa respekt för andra, är det så?
Citera
2009-07-10, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brynsten
Men lilla idiot, läs då texten jag länkade till innan du idiotförklarar dej själv. Dina inlägg lyser av rädsla, rädsla för att din världsbild och lilla PK:lögn du har levt i skall falla samman. Du vet att du har fel men vågar inte erkänna detta för dej själv. Du är, som så många, livrädd för sanningen. Ingen har vetenskapligt bevisat att Rushton och Lynn (och många andra) har fel, instället har de kommit ut med nya böcker under de senaste åren (ex. länk nedan) som svarar på en del av kritiken de självklart mött av PK:etablissemanget. Du måste förstå att väldigt få forskare mitt i karriären är villiga att byta fin villa, bilar, resor, prestige, familj etc. mot fängelse bara för att vara ärliga. Du måste förstå att sanningen är förbjuden idag i västvärlden.

http://en.wikipedia.org/wiki/IQ_and_Global_Inequality

http://en.wikipedia.org/wiki/Race_Differences_in_Intelligence

Såväl Lynn som Rushton har sågats på vetenskapliga grunder. Det är svårt att komma ifrån. Att de kommer ut med nya böcker som hänvisar till sågad data visar bara hur lite vetenskapligt värde de producerar. Hade de tagit till sig av kritiken hade de ju iaf haft någon form av trovärdighet i fortsatt arbete.

Ja, kontroversiella resultat leder till ökad granskning. Men det betyder inte att man avfärda kritiken. Kritiken är giltig om så hela forskarvärlden skulle ge sig fan på att hitta fel i forskningen, det går inte att komma ifrån. Precis som det inte går att komma ifrån att IQ är en konstruktion utan empirisk grund.

Att du säger att "ingen har vetenskapligt bevisat att Rushton...." säger bara 2 saker. 1) du har inte läst något 2) du vet inte vad vetenskap är.
Citera
2009-07-10, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Men det står i artikeln:

"De yngre barnen går på dagis, de äldre går i skolan."

Så uppenbart är inget av barnen hemma på dagarna. Förutom den nya babyn (barn nr 10) efter att han/hon fötts.
se där, men vad gör hon hela dagarna när alla barn är borta då? något barn borde hon ju kunna ha hemma? (nog för att jag tycker det är BRA att dom är på dagis men ändå). går dom på fritids med? O_o Sen är det väl förståeligt om man med så många barn vill ha lite ensamtid, men men.

Citat:
Sedan säger han:

"– Jag är beredd att arbeta. Jag vill arbeta och kunna försörja min familj.
Tillfälligt kan han tänka sig att arbeta som tolk. Men drömmen är att bli sjuksköterska och jobba på sjukhus."

Det är lite oklart om han går på utbildning idag eller om han lyckats få ett jobb. Dock är det ju inte lätt att få ett tolkjobb om man inte kan bra svenska också. Det är ju sällan man tolkar från ett främmande språk till engelska. Utan man tolkar till svenska. Men kanske går det att hitta undantag?
Beror ju lite på behovet. Men klart det är att föredra om man tolkar mellan två modersmål för att få med alla nyanser. Antagligen har han inte behörighet till vårdlinjen än, så får väl hoppas han filar på den nu. Fast det kanske är fördumsfullt av mig att tro, men men.
Citera
2009-07-10, 03:27
Medlem
Jag röstade nej till EG 1995. Numera börjar jag känna en gnutta tacksamhet till detta överstatliga system som helt och totalt återger den sanna europeiska andan vad gäller invandringen från tredje land. Denna folkförstöring som "överheten" bedrivit i sverige är snart ett minne blott. Det kommer inte att komma några större mängder invandrare hit till EU efter det att fort europa är färdigbyggt. Detta är inte bara hugget i sten, det är understruket med väldigt avancerad teknik och uppburet med kraftiga lagar och direktavvisning vid gränserna. Om inte så många år framåt så kommer inte icke-europeiska beteenden att accepteras öht inom EU, fastställt i lag. Det är rätt så uppenbart. Återstår bara att hämnas på galenfittdjuren som varit instrumentala quislingar i denna progrom mot svenska folket utförd av det icke-svenska kapitalet, styrt och dirigerat av de som äger sverige och betraktar svenska folket som arbetande djur på en bondgård. Glöm ej: kartlägg. Varenda jävel som gjort fel skall kartläggas, allt står inte i de offentliga papprena! De har redan bytt ut 1/4 av våra gener! Det är ett folkmord, ett tyst folkmord, tro inget annat.
Senast redigerad av Einar-Fredrik 2009-07-10 kl. 03:30.
Citera
2009-07-10, 03:42
Medlem
nedboys avatar

Andas mellan meningarna också.
"galenfittdjuren"
Vad menar du?
Och hatar kvinnor gör du också. Det är bra synd om dig va?
Vad har du råkat ut för egentligen?
Stackare
Citera
2009-07-10, 04:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
IQ är ju relativt den miljö man bor i tror jag.
Skicka ett par pers med IQ 200 så får vi se hur dom klarar sig i bushen.
Enligt deras IQ skala så kommer dom hamna på 0.

Bra sagt.
Varför ska vi ta hit människor vars IQ här = 0.
Hur ska de kunna få jobb och fungera i samhället?
Citera
2009-07-10, 04:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RockInRhino
Nåväl, 210000 eller 100000 spelar inte så stor roll i mina ögon. Siffran är säkert i överkant. Men vem bryr sig? Somsagt, får ju räkna på 10k per unge oavsett, det blir 100k sen typ 20k i ersättning. Säg att den faktiska kostnaden är 125000 i månaden. Förändrar det något?

Ingvar snackade dock om 100 000 per år, inte månad, lite skillnad.
Undra hur många människor man kunnat rädda på plats i Afrika för 125000 i månaden?
Citera
2009-07-10, 05:02
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brstd
Bra sagt.
Varför ska vi ta hit människor vars IQ här = 0.
Hur ska de kunna få jobb och fungera i samhället?

Du har nog inte fått kläm på det. Vi tar inte hit någon från afrika vare sig han har 0 eller 200 i IQ. De är människor som flyr sina hem och familjer och vänner för att inte bli mördade.
Det som gör att de har så svårt i samhället är för att det finns så sjuka svenskar som organiserar sig och kallar sig sverigedemokrater och förtalar dem och säger exempelvis att de har 0 i IQ.

Om du tänker efter riktigt noga så förstår du nog att det inte finns någon människa som har 0 i IQ... Eller???
Citera
2009-07-10, 05:09
Medlem
CuttingGNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brstd
Ingvar snackade dock om 100 000 per år, inte månad, lite skillnad.
Undra hur många människor man kunnat rädda på plats i Afrika för 125000 i månaden?

Säkert flera tusen människor i Afrika. Tyvärr offras dessa människor på mångkulturens blodiga altare.
Citera
2009-07-10, 06:34
Medlem
Brynstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Du har nog inte fått kläm på det. Vi tar inte hit någon från afrika vare sig han har 0 eller 200 i IQ. De är människor som flyr sina hem och familjer och vänner för att inte bli mördade.
Det som gör att de har så svårt i samhället är för att det finns så sjuka svenskar som organiserar sig och kallar sig sverigedemokrater och förtalar dem och säger exempelvis att de har 0 i IQ.

Om du tänker efter riktigt noga så förstår du nog att det inte finns någon människa som har 0 i IQ... Eller???
Du verkar ju mer än lovligt naiv (måste vara kvinna). Blir lite löjligt att upprepa självklarheter men måste väl göra ett fösök. Europa håller på att koloniseras av mörka, främmande folk. Dessa är mycket sällan verkliga flyktingar (sådana håller sej för det mesta i grannländer som sej bör, saknar också resurser att ta sej till Sverige). De mörka folk som nu koloniserar våra länder kommer hit för att parasitera på den välfärd som byggts upp av våra förfäder under mer än tusen år.

De hatar oss och vårt samhälle (mindervärdeskomplex), när de sugit upp och förtärt det vi skapat drar de vidare till nästa land. Sådana blodsugande parasiter är dessa så kallade flyktingar. Det värsta är att de sprider sina negergener i vår genpool och för alltid förintar vårt folk. Välfärden går att skapa på nytt, men tiotusentals år av unik evolution, förfädernas arv, är för alltid förlorat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in