2009-07-09, 01:12
Medlem
För att hålla en kort historia kort;

Jag köpte en tröja från en sida på internet, den passade inte, ringde upp dom för att returnera varan mot en annan tröja. Mellanskillnaden var -155:- vilket dom skulle sätta in på mitt konto. Dock ser jag nu att dom satt in fullpris för tröjan på mitt konto.

Kommer dom märka det? Ska jag flytta pengarna? Kan dom dra tillbaks pengar utan förvarning?
Citera
2009-07-09, 01:14
Medlem
EvilTouchs avatar
Vänta och se...
Citera
2009-07-09, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvilTouch
Vänta och se...

Jo iofs, men det här bådar för en spontan krogrunda imorrn innan jag börjar arbeta igen på fredag kväll.
Citera
2009-07-09, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missliidol
För att hålla en kort historia kort;

Jag köpte en tröja från en sida på internet, den passade inte, ringde upp dom för att returnera varan mot en annan tröja. Mellanskillnaden var -155:- vilket dom skulle sätta in på mitt konto. Dock ser jag nu att dom satt in fullpris för tröjan på mitt konto.

Kommer dom märka det? Ska jag flytta pengarna? Kan dom dra tillbaks pengar utan förvarning?

Ja det kan dom!! Men det troliga är nog att de valt att först återbetala dig och sen dra pengarna för den "nya" ordern.
Citera
2009-07-09, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enricon
Ja det kan dom!! Men det troliga är nog att de valt att först återbetala dig och sen dra pengarna för den "nya" ordern.

Trist... hur lång tid kan det tänkas ta innan dom drar pengarna? Inte direkt kul om dom gör det plötsligt om en månad.
Citera
2009-07-09, 01:47
Medlem
Citat:
Trist... hur lång tid kan det tänkas ta innan dom drar pengarna? Inte direkt kul om dom gör det plötsligt om en månad.

Men samtidigt är de ju inte pengar som du ska ha tillgång till, så på så sätt kan du bara glädjas åt att de finns där och ger minimal ränta.

Men de lär dra beloppet så snart de har skickat ut den nya tröjan, vilket om den fanns i lager borde vara snart. Så jag hade iaf väntat tills jag hade fått tröjan för att se om pengarna fortfarande fanns kvar, innan jag hade lagt pengarna på något annat.
Citera
2009-07-09, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enricon
Men samtidigt är de ju inte pengar som du ska ha tillgång till, så på så sätt kan du bara glädjas åt att de finns där och ger minimal ränta.

Men de lär dra beloppet så snart de har skickat ut den nya tröjan, vilket om den fanns i lager borde vara snart. Så jag hade iaf väntat tills jag hade fått tröjan för att se om pengarna fortfarande fanns kvar, innan jag hade lagt pengarna på något annat.

Tröjan fick jag i Måndags, pengarna idag.
Citera
2009-07-09, 02:01
Medlem
Citat:
Tröjan fick jag i Måndags, pengarna idag.

De var konstigt, och de borde de ju har dragit pengarna redan... Men de kan fortfarande dra pengar, tror det är upp till 5 år som handelstransaktioner kan justeras, men vänta en vecka sen borde de vara lugnt. Kanske en sommarjobbare som har gjort fel
Citera
2009-07-09, 02:05
Medlem
Jo får väl vänta. Tackar så mycket för dina svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in