• 3
  • 4
2003-11-28, 12:16
Bannlyst
Cool Hund-Avatar!

Roligare än min
Citera
2003-11-28, 12:29
Medlem
Fonuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunSmoke
Cool Hund-Avatar!

Roligare än min

Din jycke är också sjyst ju. Ser ut som vi är släkt Jag har i början av tråden nämt att jag i vanliga fall inte röker och har litet svårt att håll nere röken utan att hosta. Vad anser du om att äta hasch, blir effekten större då?

Citat:
Ursprungligen postat av FunSmoke

Jag tycker också att Tramadol är en bra nybörjar drog. Liksom även 5-meo-dipt.

Är detta läkemedel som man får på recept? I så fall, vilken sjukdom ska man uppge sig ha
Var får man annars tag på dem?
Citera
2003-11-28, 12:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fonus
Din jycke är också sjyst ju. Ser ut som vi är släkt Jag har i början av tråden nämt att jag i vanliga fall inte röker och har litet svårt att håll nere röken utan att hosta. Vad anser du om att äta hasch, blir effekten större då?

Rökte en del när jag var 19 - 20. Åt då engång en ordentlig bit hasch. Jag hade lustigt roligt den kvällen. Skrattade massor! Så jag tror säkert det fungerar bra. Köp hasch i så fall, och va inte rädd för att ta en ordentlig bit.

Har du Marijuana kan du blanda Green Dragon också. Det är Marijuana likör. Låt marijuanan dra tills den är vit, dock minst 4 veckor. Tas upp snabbare än hasch och det blir mindre förluster i magen. Dessutom riktigt gått! Lite lurig dock! Drick inte för mycket... Kan slå plötsligt och kraftfullt.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in