Såg just på Youtube att min gamle hjälte Jeff Beck har peruk. Men det måste ju finnas fler! Vilka är de? Och efetersom man måste motivera sitt svar på FB: varför gör det det? Anledningen till att Jeff Beck gör det misstänker jag är att han är flintis.
Tina Turner och Michael Jackson. Jackson tappade väl håret, och Tina Turner tror jag förstörde sitt hår efter blondering så stark att allt hår försvann. I Sverige så tror jag Lill-Babs har nån halvperuk; Lennart Swahn hade väl toupée... lär säkert vara fler än man tror.
Tror Michael Jackson började köra peruk först när han började ha rakt hår i slutet av 90-talet... Att han var skallig när han dog var nog mest för att han genomgått strålbehandlingar för cancer - vilket gör att man tappar håret.
Tina Turner och Michael Jackson. Jackson tappade väl håret, och Tina Turner tror jag förstörde sitt hår efter blondering så stark att allt hår försvann. I Sverige så tror jag Lill-Babs har nån halvperuk; Lennart Swahn hade väl toupée... lär säkert vara fler än man tror.
Paul McCartney också, rätt uppenbart.
Vad grundar du det på? Ända sedan beatles tiden har han haft en ordentlig kalufs.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!