• 1
  • 2
2009-07-08, 19:19
Medlem
Såg just på Youtube att min gamle hjälte Jeff Beck har peruk. Men det måste ju finnas fler! Vilka är de? Och efetersom man måste motivera sitt svar på FB: varför gör det det? Anledningen till att Jeff Beck gör det misstänker jag är att han är flintis.
Citera
2009-07-08, 19:23
Medlem
wonderlands avatar
Tina Turner och Michael Jackson. Jackson tappade väl håret, och Tina Turner tror jag förstörde sitt hår efter blondering så stark att allt hår försvann. I Sverige så tror jag Lill-Babs har nån halvperuk; Lennart Swahn hade väl toupée... lär säkert vara fler än man tror.

Paul McCartney också, rätt uppenbart.
Citera
2009-07-08, 19:26
Medlem
Strike-s avatar
Donald Trump?

Michael Jackson förlorade sitt hår när det antände på någon inspelning av en reklamfilm tror jag...
Citera
2009-07-08, 20:08
Medlem
Jawhniis avatar
björn borg
Citera
2009-07-08, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jawhnii
björn borg
Menar du inte Fru Björn Borg?
Citera
2009-07-08, 20:16
Medlem
Noetlovskijs avatar
Elton John?

Tror Michael Jackson började köra peruk först när han började ha rakt hår i slutet av 90-talet... Att han var skallig när han dog var nog mest för att han genomgått strålbehandlingar för cancer - vilket gör att man tappar håret.

Michael Angelo Batio
http://www.striglsmusicnews.com/batio.jpg

Det där MÅSTE vara en peruk
Citera
2009-07-08, 20:18
Medlem
backflasharns avatar
Joakim Thåström.
Citera
2009-07-08, 20:21
Medlem
Thåström behöver väl knappast toupe, han bär ju keps på alla bilder numera. Lennart Swahn hade väl snarare någon sorts avancerad Robin Hood-frisyr?
Citera
2009-07-08, 20:35
Medlem
Lickis avatar
Phil Spector hade de under alla sina rättegångar.
Citera
2009-07-08, 20:36
Medlem
Lickis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Tina Turner och Michael Jackson. Jackson tappade väl håret, och Tina Turner tror jag förstörde sitt hår efter blondering så stark att allt hår försvann. I Sverige så tror jag Lill-Babs har nån halvperuk; Lennart Swahn hade väl toupée... lär säkert vara fler än man tror.

Paul McCartney också, rätt uppenbart.
Vad grundar du det på? Ända sedan beatles tiden har han haft en ordentlig kalufs.
Citera
2009-07-08, 21:53
Medlem
John Travolta har en tupe syns rätt tydligt
Sean Connery hade tupe redan när han gjorde bondfilmerna och har varit flintis sen han var 30

Även Billy Zane är flintis
Citera
2009-07-08, 21:57
Medlem
Imzadis avatar
Joanie har det. Joan Collins då.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto