• 2
  • 3
2009-07-10, 01:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nider
Låter sjukt, lycka till

Lol, han har ju givetvis fuskat med polare, alternativt haft flera konton. Knappast samma problem som OP i denna tråden har iallafall.

Hela hstorien luktar dock lite unket. devvan har även postat samma snyfttråd på pf.nu och nu ikväll smög han in och tog bort alla hans inlägg. Ett uttalande från Devvan om varför du tog bort inlagg på PF samt ville ha tråden bortplockad?

Ser att du är här och smyger oxå Devvan =) Vad sker? va, va ,va? Tror du får problem att ta bort denna tråden faktikst =)

https://www.flashback.org/showthrea...0#post17185870 Åsna, Skyll dig själv imo.

/KK
Senast redigerad av KristenKnarkare 2009-07-10 kl. 01:38.
Citera
2009-07-11, 14:01
Medlem
jag älskar att dom skriver "im happy when people like you who like easy money dont collect them", på en pot av 55 euro tar dom 2.85euro i rake. 20 euro pot 1 euro rake. 5% känns sjukt mycket, 20 st 20 euro potter så är alla pengar försvunna från bordet... Detta är väl enkla pengar om något.
Citera
2009-08-15, 20:53
Bannlyst
Dom som driver sidan har lurat dig, och du kan inte göra någonting åt det!
Citera
2010-12-10, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KristenKnarkare
Lol, han har ju givetvis fuskat med polare, alternativt haft flera konton. Knappast samma problem som OP i denna tråden har iallafall.

Hela hstorien luktar dock lite unket. devvan har även postat samma snyfttråd på pf.nu och nu ikväll smög han in och tog bort alla hans inlägg. Ett uttalande från Devvan om varför du tog bort inlagg på PF samt ville ha tråden bortplockad?

Ser att du är här och smyger oxå Devvan =) Vad sker? va, va ,va? Tror du får problem att ta bort denna tråden faktikst =)

https://www.flashback.org/showthrea...0#post17185870 Åsna, Skyll dig själv imo.

/KK

Hej,

Nu var detta ett bra tag sen. Men anledningen att jag tog bort inläggen var för att jag fick alla pengar utbetalade i 4k€ omgångar under 2 månader. Jag började om med 1k€ på ett nytt konto men denna gång varnade managern för siten mig för att han inte skulle hjälpa mig mer så när jag hade 10k€ dumpade jag dessa till en annan site i nätverket för att få ut dem.. lång historia. Nu mera spelar det ingen roll vad som hände. Värdet på nätverket i fråga är inte alls lika bra som förra sommaren då det var ett paradis.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in