• 1
  • 2
2009-07-08, 04:36
Medlem
Alla har förmodligen sett dessa bilar köra omkring på gatorna, oftast med 2 heta tjejer som kör runt, har sett dem dela ut en och annan redbull då och då, men är det någon som vet vad deras jobb går ut på.

Bilen jag talar om är oftast en bubbla eller en mini som kör runt med en giant redbull burk på taket, se länken för bild.

http://img227.imageshack.us/img227/7...ixframeiy5.jpg
Citera
2009-07-08, 04:42
Medlem
Reklam
Citera
2009-07-08, 04:53
Medlem
Slid3rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackjackster
Alla har förmodligen sett dessa bilar köra omkring på gatorna, oftast med 2 heta tjejer som kör runt, har sett dem dela ut en och annan redbull då och då, men är det någon som vet vad deras jobb går ut på.

Bilen jag talar om är oftast en bubbla eller en mini som kör runt med en giant redbull burk på taket, se länken för bild.

http://img227.imageshack.us/img227/7...ixframeiy5.jpg

Bilarna är etanoldrivna. De vill helt enkelt visa hur ofarligt det är att blanda energidryck med alkohol.
Citera
2009-07-08, 05:12
Medlem
Har sett några sådana där jag med. Antog helt enkelt att de säljs till ett billigt pris till vilken privatkund som helst med tanke på att bilen skriker marknadsföring och speciellt med ägaren bakom ratten som använder den till att åka runt dagligen.

Att det är heta brudar i den är nog ingen slump eftersom det förmodligen bara är fattiga studenter med minimilön och av kvinnligt kön som köper en.

Bara en gissning.
Senast redigerad av markinus. 2009-07-08 kl. 05:15.
Citera
2009-07-08, 05:42
Medlem
Jag har sett en sån där RedBull bil köra in i en snubbe, han dog inte men han flög en liten bit iallafall. RedBull, ger dig vingar.
Citera
2009-07-08, 05:47
Medlem
jaa va kan syftet vara:O och varför har företagen sin logga på sidan av sina bilar? Varför har har affärerna provsmak i sina butiker? PM bejbi PM är allt! /L
Citera
2009-07-08, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimone
reklam ditt jävla pucko!

Får jag knulla dig och sedan spotta på dig?

Stop pointing out the obvious, dessa bilar kör inte bara runt, dem levererar Red Bull till fester och evenemang också det var det jag sökte inte reklam.

Som att du frågar vilken del på kon är godast och jag svarar kött. Sluta vara så pantad.
Citera
2009-07-08, 07:15
Medlem
rakes avatar
De kör ut gratis Rebbull till fester eller random tillställningar, bara att ringa. Vet inte hur man får tag i numret och det variera säkert beroende på kommun men kolla Eniro eller dyl.

Har en kompis som jobbar/jobbade för dem, rätt bra lön plus att de får en jäkla massa Redbull över dock måste du vara en söt flicka för att få jobbet.
Citera
2009-07-08, 08:24
Moderator
Gromguttens avatar
Alkohol och Dryck -> Reklam och Marknadsføring

/mod
Citera
2009-07-08, 08:27
Medlem
Stuntman Bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackjackster
Får jag knulla dig och sedan spotta på dig?

Stop pointing out the obvious, dessa bilar kör inte bara runt, dem levererar Red Bull till fester och evenemang också det var det jag sökte inte reklam.

Som att du frågar vilken del på kon är godast och jag svarar kött. Sluta vara så pantad.
Det spelar ingen roll om de bara kör omkring eller om de även levererar Red Bull till fester och dylikt. Det är fortfarande reklam.
Citera
2009-07-08, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krillian
Absolut inte reklam, tror syftet är att protestera mot kollektivtrafik.

Håller med. Det är absolut inte reklam.

Tycker TS har ställt en giftig fråga faktiskt om jag får säga det själv, säkert fler som tycker samma sak.
Citera
2009-07-08, 09:06
Medlem
De har även sådana här skyltar ibland, vad är meningen med dessa egentligen?

http://www.prokarateweekly.com/images/Red_Bull_Logo.jpg

Nån som fattar?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här