Citat:
Ursprungligen postat av
marib
Nej. Vägled mig!
Det skiljer lite på kommandot beroende på vilket moderkort man har. Men prova med F2, F8, F10, F12, Del.
Du bör kunna se detta i samband med uppstarten. Eller om du har manualen över datorn så kika där.
Under fliken anvancerat så bör du finna laguppställningen hur starten ser ut. Hur många HDD har du där?