Hallå där. Jag sitter just nu på en 4 år gammal Packard Bell. Operativsystemet är Windows XP Media Center Edition 2005 - om man kollar på chassit, där det är en liten lapp med product key. Om man klickar på "Egenskaper" på "Den här Datorn" så står det "Microsoft Windows XP Media Center Edition Version 2002 Service Pack 2". Är lite osäker där, det står Version 2002, när det på chassit står 2005? Jag tror själv att det är version 2005, har för mig att jag såg det någon annanstans...
Nu till huvudfrågan: Jag fick aldrig med någon Windows XP-skiva med datorn. Nu är det så att jag vill börja om på nytt, alltså formatera. Eller ominstallera Windows om man kan kalla det så. Jag är väldigt noggrann, och vill inte ha någon viktig data förlorad.
Kommer den här torrenten fungera?
http://thepiratebay.org/torrent/4410918/Windows_XP_Media_Center_2005_Edition_x86_(HP_OEM_D ISC)
Jag bränner innehållet på en skiva och sen bootar från DVD-Drive i biosen? Använder jag min Product Key som står på chassit när jag installerar?
Det här är säkert en självklarhet för er, men jag är väldigt osäker på det här och vill inte göra något fel

Tack på förhand