2012-05-15, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diggasson
Tack så mycket Förstod aldrig iden med explorer dock, hamnade bara på samma map som om jag skulle klickat in mig via den här datorn.

Laddade ner IMG burn som tips från google, försökte bränna skiten men jag fick en error när den skulle bränna removeWAT filen.

Edit: Jag brände då IMAGE > DISK precis som det stod på forumet.

varför skall du bränna bränna removewat filen?

har du laddat hem en bootbar windows7 iso,så är det bara att bränna den till en dvd-skiva med imgburn.
http://forum.imgburn.com/index.php?showtopic=61

sen stoppar du i skivan i datorn och startar om datorn och trycker på valfri tangent när den frågar om det,sen installerar du

mvh
t
Citera
2012-05-16, 08:23
Medlem
trådlöst får inte igång det skriver rätt lösen men inte.hela tiden står det nätverknyckel machtar inte nån som vet vad felet kan vara har uppdaterat nätverkskortet men samma fel
Citera
2012-05-16, 09:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tergo
varför skall du bränna bränna removewat filen?

har du laddat hem en bootbar windows7 iso,så är det bara att bränna den till en dvd-skiva med imgburn.
http://forum.imgburn.com/index.php?showtopic=61

sen stoppar du i skivan i datorn och startar om datorn och trycker på valfri tangent när den frågar om det,sen installerar du

mvh
t
Nu var det så att removewat filen var i själva ISO filen, så inte så lätt och ta bort som sagt Men det löste sig till slut tack vare nero.

Tack till alla som ville hjälpa mig
Citera
2012-05-16, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epson740
trådlöst får inte igång det skriver rätt lösen men inte.hela tiden står det nätverknyckel machtar inte nån som vet vad felet kan vara har uppdaterat nätverkskortet men samma fel

capslock?

http://www.nirsoft.net/utils/wireless_key.html

mvh
t
Citera
2012-05-16, 18:17
Medlem
fattsos avatar
har köpt en packard bell onetwo i förrgår och jag ställde in användarkontot efter hur det skulle vara o.s.v. nu när jag startade datorn så var mitt användarkont borta och ersatt med ett annat om är lösenordskyddat. så jag testade affärens "standardlösenord" som var på datorn när den köptes, funkade inte provade att starta i felsäkert lägen med ett tangentbord genom att trycka/hålla ner F8 innan windowsloggan laddades upp men det funkade inte. tangentbordet reagerade när jag t.ex gick in i bios så det är inte glapp. det är windows 7 home premium om det är till någon nytta

behöver hjälp snabbt! tack på förhand
Citera
2012-05-16, 18:22
Medlem
fattsos avatar
edit:internet krånglade sorry för dubbelpost
Senast redigerad av fattso 2012-05-16 kl. 18:30.
Citera
2012-05-16, 19:58
Medlem
Skadat godss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fattso
har köpt en packard bell onetwo i förrgår och jag ställde in användarkontot efter hur det skulle vara o.s.v. nu när jag startade datorn så var mitt användarkont borta och ersatt med ett annat om är lösenordskyddat. så jag testade affärens "standardlösenord" som var på datorn när den köptes, funkade inte provade att starta i felsäkert lägen med ett tangentbord genom att trycka/hålla ner F8 innan windowsloggan laddades upp men det funkade inte. tangentbordet reagerade när jag t.ex gick in i bios så det är inte glapp. det är windows 7 home premium om det är till någon nytta

behöver hjälp snabbt! tack på förhand
Läs i manualen hur du gör en fabriksåterställning. Och gör en sådan, så är du igång igen.
Citera
2012-05-16, 23:08
Medlem
Batterikontroll

Visste inte riktigt vad jag skulle sätta som rubrik, finns det någon som passar bättre, ändra gärna

Letar efter ett program som kan mäta spänning i batteriet på "cell nivå" dvs späningen i cell 1, 2, 3 osv.
Har en hp med windows 7.

Någon som har ett förslag på ett program som klarar de?
Senast redigerad av jbob 2012-05-16 kl. 23:16.
Citera
2012-05-16, 23:58
Medlem
sommarlovs avatar
Tillverkaren kanske har, kolla deras downloads...
Citera
2012-05-17, 12:11
Medlem
Win 7 ultimate produktnyckel ingen cd

Hej jag ska installera windows 7, jag har en produktnyckel från msdn men ingen link att ladda ner den. Jag vill ha en ultimate x86, är denna länk alla windows? http://technet.microsoft.com/en-us/evalcenter/cc442495.aspx , om ni undrar varför jag inte laddar ner direkt från msdn är det för att jag inte förstår. Är länken för alla win 7?
Citera
2012-05-17, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahm3t
Hej jag ska installera windows 7, jag har en produktnyckel från msdn men ingen link att ladda ner den. Jag vill ha en ultimate x86, är denna länk alla windows? http://technet.microsoft.com/en-us/evalcenter/cc442495.aspx , om ni undrar varför jag inte laddar ner direkt från msdn är det för att jag inte förstår. Är länken för alla win 7?

det verkar lite tveksamt vad som händer efter 30 dagar hur man nu skall tolka det

After the 90-day Trial expires, if you wish to continue to use Windows 7 Enterprise, please note that you will be required to purchase and perform a clean installation of Windows 7, including drivers and applications. Please keep this in mind; Windows 7 Enterprise is not available through retail channels

vad har du på datorn nu? har du tex w7 home behöver du inte ladda hem något

annars finns här en annan länk,läser du lite vad där står på sidan så kan du få 4 versioner av w7 på din brända dvd-skiva (med en liten enkel operation)
http://www.heidoc.net/joomla/technology-science/microsoft/14-windows-7-direct-download-links

mvh
t
Citera
2012-05-17, 13:11
Medlem
jag har win 7 ultimate x86 men datorn säger att den är falsk, så jag ska installera om , jag har produktnyckel men ultimate på datorn är från piratebay, men ja vill ite ha den, utan vill ha äkta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in