Citat:
Ursprungligen postat av Skadat gods
Svar Nej, det skulle du isf gjort när systemet var färskt.
Tanka hem manualen från din datortillverkares supportsidor och läs i den om hur du gör en Fabriksåterställning/recovery.
Om du berättar märke och modell så kanske du får bättre hjälp.
Jodå. Vissa datorer finns det en programvara för att skapa återställningspartitioner faktiskt.
Då följer inte allt meck med utan det är bara operativsystem och drivrutiner (oftast tillverkarens skitprogram också) på 2-3 DVD-skivor.
Men som han skrev, ge oss tillverkare och modell alternativt kolla i Start --> Program --> Tillverkarens namn --> Återställning/recovery.