Citat:
Ursprungligen postat av Disconinja
Tja, försökte installera ett crackat windows 7 förut men skivan var korrupt. Iallafall nu efter vi hade försökt vill windows endast starta en reparationscheck istället för att starta upp användarläget. Någon som vet lösningen för att fixa detta?
Ni har kört en installation halv-vägs, det resulterar i att det inte längre finns ett komplett/funktionsdugligt windowssystem i datorn.
Tanka hem en ny och bränn på lägsta hastighet och kör en fullständig installation. Klicka er ner på Avancerat och formatera partitionen också, så slipper ni strul med kvarvarande ofullständig installation.
Hur man gör hittar ni
här, bläddra gärna bakåt också.
Hur man fixar aktiveringen/registreringen finns det info om
här.