Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Du har nog gått ett steg för långt, det jag tänker på brukar vara det första man ser när man startar datorn och du kan få boota om ett par gånger för ibland kan det bara blinka till och sen är den förbi och då är det lite sent.
Menar du att du har en äkta Windows 7 liggandes så ja, då ska du tveklöst installera den istället för Vista.
W7 är överlägset på alla sätt och dessutom mindre krävande; du kan köra ett nyare och mer kompetent OS på sämre maskinvara och det är inte fy skam.
Okej, men det kommer bara upp att man kan öppna bios, boot och diskläsaren? Jag laddade ner den som nån på sidan sa att man skulle göra och brände ut. Är det bara att köra in den?
Jag ber om ursäkt om mina frågor är dumma men jag kan absolut ingenting om sånt här.