Hej alla Flashbackare.
Min polare har ett stort problem som jag skulle vilja att kompetenta flashbackare kanske kunde hjälpa mig med.
Min polare har:
Dell Optiflex GX 270
P4 3Ghz
1,5 Gb Ram.
Han har testat båda versionerna 32 och 64 bit.
Det som händer är att när den har laddat klart från skivan, så får han ett felmeddelande att:
Windows failed to start
#info# Attemting to load a 64-bit application: however this cpu is not compatible with 64-bit mode.
Har någon nån lösning på detta?
Tack på förhand