Hej!
Jag hade ett jäkligt jobbigt virus som typ "spärrade" allt på min dator, så fort ja klickade på något så vart de nått varningsmeddelande att hdd:n var full. Skitsamma.
Jag installerade då in W7 fråm mitt dåvarande Vista genom att mounta W7 i daemon tools och sedan köra setupen därifrån och formatera över mitt vista. Det är så jag burkar göra och den datorn jag skriver på nu är installerad på samma vis (kanske inte är de bästa sättet) Det var iaf såhär att installationen var på det absolut sista steget och skulle typ startas om, men den stog och nötade och nötade kmr inte ihåg exakt vad det stog med helt klart det sista steget. Ja väntade väl i ca 25 min och tänkta att en omstart av datorn skulle hjälp det hela

När jag då startade den igen och den skulle boota så kmr den nu i en evig loop om att installationen avröts och att ja ska starta om datorn för att återuppta den. Det fungerar inte då jag starta om 30 ggr typ. Jag har en W7.iso fil på ett USB som jag inte kan boota från heller, har valt de som Nr 1 boot i bios men den bootar inte!
Någon som kan hjälp mig? skulle ju behöva formatera hdd på nått sätt men hittar det inte i bios!?