Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Är det Windows 7 du ska installera så nej, det behövs knappt. Det absolut mesta om inte allt kommer fungera efter en eller två omgångar med Windows Update - t ex ljudkort brukar av någon anledning inte hittas förrän andra omgången - men nätverk, grafik och ja, allt som behövs ska funka.

(Använder du Firefox så kan du ju alltid göra en ordentlig backup på allt med hjälp av tillägget FEBE.)
Jag installerade om Windows på min dator för något år sedan. Jag hade inte kvar orginalskivan eller kod, så jag laddade ner ett crackat från piratebay. När jag installerat om fungerade ingenting typ, varken nätverkskortet eller annat nödvändigt. Det tog asmycket energi och en jävla massa olika drivrutiner som jag fick leta upp för att få någolunda ordning på datorn. Nu är det, vad jag förstår, två olika windows installerat på datorn. När jag startar upp datorn får jag välja vilket jag vill använda, och har alltid valt den första som dyker upp. Nu har det kraschat och jag behöver göra om skiten igen.
Är det någon som kan förklara varför jag har dubbla windows på datorn?
Kan jag verkligen förvänta mig att de viktigaste drivrutinerna installeras utan problem, och resten sköter Windows Update, när jag installerar om allting igen?
Tacksam för svar