2019-12-24, 18:11
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Jag kunde välja "4" under antal processorer så har gjort så nu.

Jag förmodar att du hade 1 innan. Nu kommer datorn jobba effektivare och du kommer märka mest på starten.
Citera
2019-12-24, 18:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Jag förmodar att du hade 1 innan. Nu kommer datorn jobba effektivare och du kommer märka mest på starten.

Härligt, jag tror inte ens det var ikryssat faktiskt.
Citera
2019-12-24, 18:23
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Härligt, jag tror inte ens det var ikryssat faktiskt.

Fläktarna kvar nu.
Det kanske löses med ett par omstarter samt några totala avstängningar.
Citera
2019-12-24, 18:33
Bannlyst
Citat:
Fläktarna kvar nu.
Det kanske löses med ett par omstarter samt några totala avstängningar.

Kanske bara är jag som stör mig på ljud dock, jag kanske inte kan kräva att det ska vara helt knäpptyst liksom.

https://www.askvg.com/collection-of-registry-tweaks-for-windows-7/

Jag gjorde även detta. Kan jag ta bort alla mappar etc som jag packade upp efter att jag kört programmet utan att förlora inställningarna från programmet?
Senast redigerad av peterj76 2019-12-24 kl. 18:36.
Citera
2019-12-24, 18:37
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Kanske bara är jag som stör mig på ljud dock, jag kanske inte kan kräva att det ska vara helt knäpptyst liksom.

Det ska vara tystare eller lika tyst som innan, allt annat är inte bra för datorns hårdvara.

Gör en extern, helst, backup med ett bra backupprogram och testa dig fram med systemberoende drivisuppdateringar. Det brukar lösa det.

Grafiken är det 1:a jag kommer att tänka på.
Citera
2019-12-24, 18:38
Medlem
1FFs avatar
Citat:

https://www.askvg.com/collection-of-registry-tweaks-for-windows-7/

Jag gjorde även detta. Kan jag ta bort alla mappar etc som jag packade upp efter att jag kört programmet utan att förlora inställningarna från programmet?

Går bra att ta bort.
Citera
2019-12-24, 19:18
Bannlyst
Citat:
Går bra att ta bort.

Startade om datorn och sedan fick jag flera meddelanden som löd "Det går inte att hitta startadressen

Det går inte att hitta procedurstartadressen CreateRectRgn/CreateRectRgnIndirect i DLL-filen:"

med varierande program etc i meddelandena.

Är detta något att bry sig om?
Citera
2019-12-24, 19:24
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Startade om datorn och sedan fick jag flera meddelanden som löd "Det går inte att hitta startadressen

Det går inte att hitta procedurstartadressen CreateRectRgn/CreateRectRgnIndirect i DLL-filen:"

Vilka program?
Kör en sfc /scannow koll.
Citera
2019-12-24, 19:27
Medlem
1FFs avatar
Citat:

Vilka ageranden har du gjort på datorn sedan den senaste omstarten utan det meddelandet?
Citera
2019-12-24, 19:40
Medlem
1FFs avatar
Citat:

Startade du om datorn EFTER att du kört scriptet men INNAN du raderade detsamma?
Citera
2019-12-24, 19:48
Bannlyst
Citat:
Startade du om datorn EFTER att du kört scriptet men INNAN du raderade detsamma?

Jag startade om datorn efter att jag hade kört det och sedan tog jag bort mappen jag packat upp filerna i om jag inte minns fel, sedan stängde jag av datorn helt och när jag satte på den kom dessa meddelanden. Nu får jag dessa meddelanden när jag försöker starta installationsfilen av Brave.
Citera
2019-12-24, 19:57
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Jag startade om datorn efter att jag hade kört det och sedan tog jag bort mappen jag packat upp filerna i om jag inte minns fel, sedan stängde jag av datorn helt och när jag satte på den kom dessa meddelanden. Nu får jag dessa meddelanden när jag försöker starta installationsfilen av Brave.

Besvara även inlägg #12884 12885
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in